przychodzi facet do apteki...:)

1. Data: 2003-01-04 14:51:14

Temat: przychodzi facet do apteki...:)
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cos takiego znalazlam w necie:) http://www.promarcos.com.pl/humor/dialog.htm

2. Data: 2003-01-05 10:40:01

Temat: Re: przychodzi facet do apteki...:)
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie najlepsze sa:
Awio Marin
Tabletki ?Avemarien?
Tabletki viva marija
^^^^^^^^^ ROTFL :)

3. Data: 2003-01-05 11:06:16

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"- Proszę korzeń żeliwa"

..... dobrze, ze siedzialam =DDDDDDD.......
Te aptekarki i aptekarze nie maja latwej pracy =```DEDDD

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::

4. Data: 2003-01-05 11:09:16

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"McKwack" <m...@n...net> wrote in message news:av91qa$jcb$1@news.onet.pl

| zdecydowanie najlepsze sa:
| Awio Marin
| Tabletki ?Avemarien?
| Tabletki viva marija
| ^^^^^^^^^ ROTFL :)

=~~~~DD
Sluchajcie, ktos to spisywal stojac w aptece czy skad to jest, z glowy? Za dobre,
zeby
bylo nieprawdziwe ;))) (zart, zart, ale ten no ten tego... =))
PS.: Juz wiem, co bede robic w wolnym czasie - usadowie sie na kilka godzinek w
aptece =)

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
http://www.promarcos.com.pl/humor/dialog.htm

5. Data: 2003-01-05 11:59:36

Od: "HannaSz" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te aptekarki i aptekarze nie maja latwej pracy =```DEDDD

Oj,lekarze też.W gabinetach pojawiają się równie ciekawe określenia
dolegliwości i nazw leków.
Czy ktoś to notuje?
Gdyby tu zacząć cytować,znowu padłyby gromy na lekarzy-brak
szacunku,naśmiewanie się z pacjentów itp.
Ale mała zagadka diagnostyczna-co dolega chorej:
-" Bęzy mnie głowa,mam scypki w rękach i mnie
gorcyca podbija"
HannaSz

6. Data: 2003-01-05 12:28:01

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

HannaSz h...@p...onet.pl, odpowiem Ci tak...:

| Oj,lekarze też.W gabinetach pojawiają się równie ciekawe określenia
| dolegliwości i nazw leków.
| Czy ktoś to notuje?

No wiesz, nie zwyklam stac pod drzwiami i podsluchiwac rozmow innych pacjentow z
lekarzami
;)

| Ale mała zagadka diagnostyczna-co dolega chorej:
| -" Bęzy mnie głowa,mam scypki w rękach i mnie
| gorcyca podbija"

Nie znam sie na (tej??) gwarze, intuicyjnie: "Bezy" - "Meczy, boli", "scypki na
rekach" -
nie wiem, z oscypkiem mi sie to kojarzy li tylko i wylacznie, ale nie na, a w - to
moze
jakies skurcze, drzenia, takie "cieplo", "mnie gorcyca podbija" - "goraczka sie
podnosi"?
A jaka jest wlasciwa odpowiedz? Czekam z niecierpliwoscia =)
PS. Lekarz przeciez nie tylko slucha, ale tez patrzy i bada...

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
http://www.promarcos.com.pl/humor/dialog.htm

7. Data: 2003-01-05 12:32:40

Od: "Szanna" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HannaSz" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> -" Bęzy mnie głowa,mam scypki w rękach i mnie
> gorcyca podbija"

A może to ból głowt, mrowienie rąk i nadkwasota?

Szanna

8. Data: 2003-01-05 13:02:05

Od: "HannaSz" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może to ból głowt, mrowienie rąk i nadkwasota?

Bardzo blisko. Zawroty głowy,poza tym jw.
HannaSz

9. Data: 2003-01-05 13:38:53

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

HannaSz wrote:

> Oj,lekarze też.W gabinetach pojawiają się równie ciekawe określenia
> dolegliwości i nazw leków.

A co powiecie na stwierdzenie mezczyzny: "macica mnie nyje" Kto zgadnie o co
chodzi?
--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

10. Data: 2003-01-06 21:47:25

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A co to znaczy: