Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.

From: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: przyglupiaste watki- UWAGA dlugie i nuzace.
Date: Thu, 13 Dec 2001 18:32:04 +0100

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości ...........
> Krzysztof,zachowujesz sie jakbym byl Twoim uczniem , a nim nie jestem.

Co do stwierdzenia, ze nie jesteś moim uczniem, to tutaj nie jesteśmy w
konflikcie.
Jeżeli nie odpowiada Ci mój mentorski ton, to przecież nie musisz ze mną
polemizować. Nie musisz pobierać moich wypowiedzi.
Jeżeli, jednak nie możesz żyć bez zapoznawania się z moimi listami to
możesz wypowiadać się w podobnym tonie i pouczać mnie. Jeżeli Twoje
wypowiedzi nie będą banalne to chętnie będę je przyswajał.

> Nie zycze sobie abys wypowiadal sie o moim zachowaniu na grupie,nie
> uczynilem nic takiego czego musialbym sie wstydzic.

Jeżeli nie uczyniłeś nic, czego musiałbyś się wstydzić to nie widzę
problemu. Nie musisz obawiać się wypowiedzi kłamliwych bo każdy z grupy sam
widzi jak tu jest.

> To ze jestes jednym z zalozycieli tej grupy, nie upowaznia Cie do
> strofowania innych.
> Ja w kazdym razie sobie tego nie zycze.

To nie jest takie proste jak piszesz. Jeżeli wszedłeś na grupę i
publikujesz swoje poglądy to musisz liczyć się z tym, że inni mogą mieć inne
zdanie i demonstrować swoją odrębność.
Jeżeli prezentujesz na grupie określone zachowania to musisz liczyć się z
tym, ze to się komuś nie spodoba i że da upust swoim odczuciom.
Ani ja, ani Ty nie jesteśmy aż tak poważnymi osobistościami, żeby nie można
było nas oceniać i wypowiadać się o naszym zachowaniu.
Siła grup dyskusyjnych w internecie polega na tym, ze nie ma tu ludzi
ważniejszych i mniej ważnych. Wprawdzie są założyciele (o których piszesz),
ale nie wiążą się z tym żadne przywileje. Brak tu dyrektorów i czcigodnych
starców.
Są osoby które mają rację lub jej nie mają. Dokładniej, są ci którzy
potrafią przeforsować swoje poglądy i inni którzy nie potrafią albo nie
chcą.
Ja chcę z Tobą polemizować. Ty także chcesz, bo udzielasz mi cennych uwag
traktując mnie jak ucznia. OK. Ja mogę uczyć się od Ciebie. Chcę uczyć się
od wielu innych z tej grupy. Jeżeli konflikt to jest odmienność poglądów,
to ja chcę być konfliktowy.
Pisałeś, że jesteś tolerancyjny. Czy tolerancja Twoja obejmuje także mój
ułomny, mentorski sposób wypowiadania się?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to