Re: przygotowanie pod trawnik z rolki

From: "Dirko" <i...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: przygotowanie pod trawnik z rolki
Date: Wed, 18 Mar 2009 13:32:08 +0100

W wiadomości news:gpqhhn$4gp$1@atlantis.news.neostrada.pl bokomaru
<b...@z...com> napisał(a):

> ... temat jest trudny :( trawnika mało, potrzebuję jakieś 80 m2,
> głównie po to, żeby piasek sprzed domu się nie nosił do środka. Cała
> reszta porosnieta jest turzycami a w zacienionych miejscach pięknym
> mchem. Tylko to wyniesienie wydmy, pech chciał że przed domem, jest
> plackiem piachu :(

Hejka. Nie wiem czy to pech, bo pewnie inni Ci tej piaskownicy
zazdroszczą. :-) Tak sobie myslę, że chyba nie warto gwałcić przyrody tym
trawnikiem na wydmie, bo raczej z niego nic nie będzie. Skoro chodzi o
wnoszenie piasku do domu to przecież dostępne są wycieraczki, stalowe kratki
nad otworem do którego wpada piasek czy wreszcie możliwe jest utwardzenie
ścieżki.
Ostatnio widzialem na sąsiednich ogrodach działkowych ścieżkę wyłożoną
na przemian dwoma rzędami betonowych elementów w kształcie walca o średnicy
około 35 cm, które wyprodukował i ułożył sam właściciel tej działki.
Pozdrawiam zastępczo Ja...cki
o o o
o o o o o
o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o
o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o o
o o o o o
o o o