przyjaciel

11. Data: 2004-08-18 07:38:39

Temat: Re: przyjaciel
Od: "Slawexk" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości

ciach

>Teraz - a mam, wstyd powiedziec 32 lata - moge sobie jechac do
> parku nawet po 12.00 w nocy - nie boje sie bo wiecie co? niektorzy moi
> kumple tam urzeduja i mam immunitet :-) dyplomatyczny.

A ilu z nas go nie ma ?

12. Data: 2004-08-18 08:13:35

Od: "lamia" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gabi,Algraf,proszę napiszcie do mnie! Inni też jeśli mają ochotę. Lamia

13. Data: 2004-08-18 13:19:23

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Pisze,

No wiec... nie moge za wiele sie rozpisywac na swoj temat ale jak chcesz to
wejdz na strone o mnie (www.idn.org.pl/users/algraf) - klikaj na olowki, tam
troche o mnie poczytasz i obejrzysz zdjecia. Jezeli cos Ci sie nasunie to
napisz do mnie :-)

pozdrawiam
Arek

14. Data: 2004-08-18 17:20:09

Od: "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też pisze do Ciebie , ale jeśli chcesz zadawać sie ze starszą Panią (54)
to daj znać Bedziemy korespondować, Całuję Gabi

15. Data: 2004-10-29 07:53:34

Od: "FBI" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to prawda co zostalo napisane faktycznie tak jest, ja sie tym nie
przejmuje i zdrowych mam w dupie
Użytkownik "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja też pisze do Ciebie , ale jeśli chcesz zadawać sie ze starszą Panią
(54)
> to daj znać Bedziemy korespondować, Całuję Gabi

http://www.gazeta.pl/usenet/

Karelma
Taniec, tenis stołowy, szermierka na Śląsku
Obozy sportowo-wypoczynkowe dla niepełnosprawnych
"Nadopiekuńczość" lekarzy...
Osoby niepełnosprawne & Unia Europejska