przykra wiadomość - matrix for you re: :)

1. Data: 2004-04-09 09:10:36

Temat: przykra wiadomość - matrix for you re: :)
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy okazji porządków przedświątecznych czyszczę dzisiaj dywany
pianką Dywan-Lux a na to wchodzi mój syn który gdzieś fruwał od rana
i z niemrawym uśmieszkiem na ustach mówi do mnie:
"przykra wiadomość" :)
Zdarzało mu się czasem zwracać tak do mnie np. "przykra wiadomość
zabrakło atramentu w drukarce" ale nigdy nie dotyczyło to papierosów.
Nie umawiałem się z nim na zakup więc to była jego całkowicie
niezależna inicjatywa więc kiedy przywitał mnie dzisiaj tymi słowami
"przykra wiadomość" :) nie miałem żadnej przesłanki żeby mu
odpowiedzieć tak jak odpowiedziałem: "zabrakło Cristali w kiosku" :-)
Zrobił "wielkie oczy" i pyta: skąd wiesz? były trzy ostatnie paczki.
Bałem się, że Ci nie wystarczy na Święta. :o)
a ja mu na to: "to się nazywa intuicja" :D
przecież gdybym mu powiedział, że wyłapuję sygnały z matrixa
to i tak by mi nie uwierzył -- a to na jedno wychodzi.
Intuicja czy matrix - hehe co za różnica? :-)

Wesołych matrixowych Świąt. :-)

Edward Robak Kraków, 9 kwietnia 2004 r. \|/ re:

1. Data: 2004-04-09 10:05:50

Temat: Re: przykra wiadomość - matrix for you re: :)
Od: elgar <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Apr 2004 11:10:36 +0200, ksRobak wrote in
<c55pa0$9is$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
> Intuicja czy matrix - hehe co za różnica? :-)
>
> Wesołych matrixowych Świąt. :-)
>
> Edward Robak Kraków, 9 kwietnia 2004 r. \|/ re:

ta, nie ma sensu nic mówić

świąt wesołych i jajecznych, czego sobie życzycie to niech się spełni :-)

elgar

1. Data: 2004-04-09 11:48:46

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Apr 2004 11:10:36 +0200, na pl.sci.psychologia, ksRobak napisal(a):

[cut]

Człowieku, masz zajebisty problem w wyrażeniam swoich myśli!
Bardzo trudno cię zrozumieć, prawdopodobnie jesteś za głupi na grupy
dyskusyjne.

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-09 14:09:46

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Logan
Agresywnosc i zlosliwosc.
Czy nie mozna spojrzec na ludzi zyczliwiej,chociaz w tym krotkim
czasie,kiedy selebrujemy swiateczne tradycje(?}

Lili

1. Data: 2004-04-09 14:10:18

Od: "darek miauu" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak <e...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> to i tak by mi nie uwierzył -- a to na jedno wychodzi.
> Intuicja czy matrix - hehe co za różnica? :-)

No skoro poziom 3 paczek papierosów to dla Ciebie poziom alarmująco niski,
to ja nie wiem jaki ty masz poziom tlenku węgla we krwi od tych
papierochów...
W przypadkach zaczadzenia nie takie rzeczy miały miejsce i nie takimi
wizjami się ludzie dzielą. :)

Poza tym związki mentolu obniżają potencję, Robaczku.
Rzuć palenie może? ;)

Również życzę wesołych Świąt,
Darek

1. Data: 2004-04-09 14:40:31

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Darek
zabraklo ci wyobrazni?
'Paczki papierosow' to moze byc poprostu przenosnia.
Uwazasz sie za wzietego cenzora
upowaznionego do ostrej krytyki
'Prawem Kaduka' ?

Lili

1. Data: 2004-04-09 14:41:40

Temat: Re: przykra wiadomo?a - matrix for you re: :) (was: przykra wiadomo?? - matrix for you re: :))
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 9 Apr 2004 10:09:46 -0400, na pl.sci.psychologia,
e...@w...net napisal(a):

> Agresywnosc i zlosliwosc.
> Czy nie mozna spojrzec na ludzi zyczliwiej,chociaz w tym krotkim
> czasie,kiedy selebrujemy swiateczne tradycje(?}

Zapewne chodziło Ci o słowo "celebrujemy", prawda?
A co do robaka (bardzo adekwatna ksywka moim zdaniem, trochę psuje klimat
podpisuwanie się jako "ks." kiedy się księdzem nie jest..) to napisałem to,
co myślę: jeśli dorosły człowiek nie umie się jasno wypowiedzieć to jest
głupi i nie powinien pisać na grupy - ja bym się wstydził.

pozdrawiam i życzę spokojnych świąt

1. Data: 2004-04-09 14:59:11

Temat: Re: przykra wiadomo?? - matrix for you re: :)
Od: "darek miauu" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@w...net napisał(a):

> Darek
> zabraklo ci wyobrazni?
> 'Paczki papierosow' to moze byc poprostu przenosnia.

A jesteś pewna, że to przenośnia? Czy to był Twój wpis, żeś taka pewna??

> Uwazasz sie za wzietego cenzora
> upowaznionego do ostrej krytyki
> 'Prawem Kaduka' ?

Nie zauważyłem w moim wpisie żadnej ostrej krytyki i jestem zdziwiony, że
widzisz rzeczy, których nie ma. Mam nadzieję, że nie nachodzi Cię taki stan
częściej.

Pozdrawiam,
Darek.

1. Data: 2004-04-09 15:30:28

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Logan" <f...@e...pl>
> Użytkownik <e...@w...net>
..

> [...]
> to napisałem to, co myślę: jeśli dorosły człowiek nie umie się jasno
> wypowiedzieć to jest głupi i nie powinien pisać na grupy - ja bym się

Wiesz co Logan? Jeśli już mowa o ksywkach - to takie odnoszę
wrażenie że bito Cię w dziecińctwie "logą" po głowie i tak Ci już
zostało hehe
ale wybaczam Ci głupotę bo nie wiesz co czynisz. :-)
A gdybyś chciał porozmawiać "mądrze" to po prostu zapytaj kogoś
mądrzejszego niech Ci napisze a Ty się tylko podpiszesz i będziesz
udawał mądrego. ;D
PS. nie bierz sobie za bardzo do serca tych słów bo nie chcę Cię
obrażać ale przyjmuje taką konwencję rozmowy jaką zaproponowałeś.
Twoja opinia też się liczy lecz dla mnie ważniejsze są opinie tych
grupowiczów którzy rozumieją moje teksty. Ty albo masz problemy
albo po prostu masz MOTYW. :)
\|/ re:

1. Data: 2004-04-09 17:11:04

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Darek
nie umiesz poskromic zlosliwosci.
A moze troche respektu dla innych ludzi?
Chyba,ze masz lat kilkanascie i szanse zeby zapoznac sie z Kultura Na
Codzien.
Krew mnie zalewa kiedy dostrzegam ,ze taka 'zobowiazujaca' z nazwy grupa
zamienia sie w bagienko ,co juz wczesniej dalo sie zauwazyc w innych
grupach.
Na tego rodzaju dygresje czasu szkoda.

Liliana

Warsaw-LONDON (3.maj)- ktoś wylatuje 3 maja ok. 8.00 ?
Swięta - Zmartwyychwstałego Chrystusa
Trzeba myśleć o sobie II
Wesołych Świąt i ...żegnam
IASP