przykre pieczenie

1. Data: 2006-05-14 20:46:44

Temat: przykre pieczenie
Od: belzebub <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy ide w jadrach czuje jakby mi sie zatarly , czy musze je czyms
posmarowac ?

2. Data: 2006-05-14 22:06:08

Temat: Re: przykre pieczenie
Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Gdy ide w jadrach czuje jakby mi sie zatarly , czy musze je czyms
> posmarowac ?

ja miałem to samo, heh, zaloz ciensze i luzniejsze majtki, do tego dosyc
luzne spodnie, wazne by sie nie pocic i nie uciskać. A jak juz zatrzesz, mi
sie to zdarza po dlugiej jezdzie rowerem to smaruje te okolice uniwersalnie
maścią cynkową (ogólnie dobra dla skóry).
Sa tez masci przeznaczone specjalnie dla tych miejsc, chociaz moze to byc
kolejne gówno za wysoka cene wiec poszukaj wiecej na google na ten temat.

--
Dawniej jako: Jacek22, gg:2048838; www.aphextwin.only.pl
Soltek FRN2-L; Barton 2500@3200+; 2x512ram (Goodram);

3. Data: 2006-05-14 22:37:17

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi sie to zdarza po dlugiej jezdzie rowerem to smaruje te okolice
> uniwersalnie maścią cynkową (ogólnie dobra dla skóry).

Na tego typu obtarcia mozna tez uzywac jakiejs zasypki z cynkiem, np taki
alantan.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

4. Data: 2006-05-15 06:14:10

Od: belzebub <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):

> [...]
> kolejne gówno za wysoka cene wiec poszukaj wiecej na google na ten temat.
plonk spamerze !

5. Data: 2006-05-15 14:20:11

Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "belzebub" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
(...)

> plonk spamerze !

Zalecam zapoznanie sie w słowniku ze znaczeniem słowa "spamer", a potem
pogodzenie się z żoną/dziewczyną/mamusią;-)

--
Pozdr

6. Data: 2006-05-15 14:28:19

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał:
> Zalecam zapoznanie sie w słowniku ze znaczeniem słowa "spamer", a potem
> pogodzenie się z żoną/dziewczyną/mamusią;-)
Może to była samokrytyka?

--
Krzysiek, EBP
Histora nigdy nie wyleczy żadnego narodu z flustracji

7. Data: 2006-05-15 14:59:53

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> plonk spamerze !

O kurde :)))) dobre

--
Pozdrawiam Norbert :-)

z lotu ptaka
bolaca facjata i nie tylko ?
Niskie ciśnienie
pytanie do okulisty?
wkładki Walkfit ortopedyczne - używa ktoś?