przypalony garnek !!!!

1. Data: 2006-06-23 09:39:34

Temat: przypalony garnek !!!!
Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypalilam zupe ryzowa z koperkiem i tym samym spalilam garnek.
Oczywiscie przez kompa i wlasna durnote.
Bo angazuje sie w idiotyczne dyskusje o "polskim ciemnogrodzie" a zupa
sie przypala.
Takie sa skutki, kiedy kobita gary zamienia na kompa i zaczyna miec
pierwsze skutki tzw."demencji kompowej" ( to moj wynalazek).
Poniewaz do tego gara mialam sentyment wiekszy jak do faceta, to blagam
pomozcie.
Czym sciagnac te wredna przypalenizne, ktora ani drgnie!
Kocham ten garnek nawet jesli straci na urodzie.

Z blagalna prosba pozdrawia - aga

2. Data: 2006-06-23 10:25:06

Temat: Re: przypalony garnek !!!!
Od: "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "aga" <j...@c...pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> Czym sciagnac te wredna przypalenizne, ktora ani drgnie!
> Kocham ten garnek nawet jesli straci na urodzie.

Witam!
Ja do przypalonego garnka wlewam troche wody na dno i wsypuje lyzke sody oczyszczonej
oraz lyzke soli. I gotuje calosc kilka chwil. Jak bardzo przypalone to gotuje dluzej.
Spalenizna odchodzi.
Pozdrawiam!
Agnieszka
Ps: Wczoraj przypalilam dzem truskawkowo-jablkowy :-) Ale na szczescie nie przeszedl
zapachem.

--
Sklep z przyprawami:
www.przyprawa.com.pl

3. Data: 2006-06-23 10:26:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]
> pomozcie.
> Czym sciagnac te wredna przypalenizne, ktora ani drgnie!
> Kocham ten garnek nawet jesli straci na urodzie.

Proste - zalezy z czego zrobiony - aluminium, zeliwo, teflon, nierdzewka?
Na wszystkie te spalenizny najprostsze dzialanie - nalac troche wody i
nasypac troszenke granulek sody zracej - do kupienia w kazdym sklepie z
srodkami pioracymi. Postawic i obserwowac, pózniej w rekawicach gumowych
zedrzec metalowym zmywakiem (prócz teflonu itp powlok). Wyplukac.
Uwazac na oczy!

4. Data: 2006-06-23 10:26:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <j...@c...pl> wrote in message
> [...]
> pomozcie.
> Czym sciagnac te wredna przypalenizne, ktora ani drgnie!
> Kocham ten garnek nawet jesli straci na urodzie.

Z braku sody - wszystkie plyny lub zele do rusztów i grilli.

5. Data: 2006-06-23 10:35:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> wrote in message
> [...]

Agnieszka
Ps: Wczoraj przypalilam dzem truskawkowo-jablkowy :-) Ale na szczescie nie

Przeszedl, ale powonienie masz dzisiejsze...

6. Data: 2006-06-23 18:48:47

Od: "kasia maruda" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka D." <a...@a...lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:e7gfhr$m7b$1@news.lublin.pl...
> [...]

oczyszczonej oraz lyzke soli. I gotuje calosc kilka chwil. Jak bardzo
przypalone to gotuje dluzej. Spalenizna odchodzi.

Grubszy kaliber: jest tez taki specjalny plyn do czyszczenia garnków
emaliowanych i kuchenek firmy VOIGT ( nie to nie spam).Wlewa sie i wszystko
rewelacyjnie odchodzi, tylko smrodek troche domestosny. Na garnki bez emalii
tez dziala, nie niszczy. Mi pomógl z centymetrowej grubosci czarna skorupa
po bolognese ;o) Garnek jak nowy.

- -
pzdr
kasia maruda

7. Data: 2006-06-25 11:22:59

Od: ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <j...@c...pl> skrev i meddelandet
s.com...
> Przypalilam zupe ryzowa z koperkiem i tym samym spalilam garnek.

Nasypac proszku do mycia w zmywarkach i pozostawic na jakis czas.

magda

siema
Wysyp truskawek...
Wysyp truskawek...