przyprawy a sprawa polska ....

1. Data: 2001-04-07 17:40:02

Temat: przyprawy a sprawa polska ....
Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie zadumalem... Skonczyl mi sie pieprz bialy "w calosci", wiec
poszedlem do sklepu, aby nabyc - i okazuje sie, z enie ma ... tylko
zmielony. Ani Kamis, ani Ducros, ani nawet moj ulubiony Kotanyi. A w Grecji
na kazdym stoisku tego pelno. I czerwonego tez sporo. Czasami takie male
niedogodnosci niezwykle mnie frustruja ......

H.

1. Data: 2001-04-07 20:10:16

Temat: Re: przyprawy a sprawa polska ....
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Horrendum wrote:

> Tak sie zadumalem... Skonczyl mi sie pieprz bialy "w calosci", wiec
> poszedlem do sklepu, aby nabyc - i okazuje sie, z enie ma ... tylko
> zmielony.

Pieprzu białego w całości nie udało mi się kupic NIGDY
Aczkolwiek wydaje mi się, że przynajmniej kiedyś, był do kupienia.

sadyl

1. Data: 2001-04-07 20:41:27

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Horrendum" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
| Tak sie zadumalem... Skonczyl mi sie pieprz bialy "w calosci", wiec
| poszedlem do sklepu, aby nabyc - i okazuje sie, z enie ma ... tylko
| zmielony. Ani Kamis, ani Ducros, ani nawet moj ulubiony Kotanyi.

Ducros robi takie w młynku. Wiem, że nie zawsze to załatwia sprawę,
ale przynajmniej można świeżo zmielić.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2001-04-07 21:07:53

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kazdym stoisku tego pelno. I czerwonego tez sporo. Czasami takie male
> niedogodnosci niezwykle mnie frustruja ......

A mnie się udało, raz jeden, jedyny kupić mielony kminek Ducros'a. I ślad po
nim zaginął. :-(((
A jak tu zmielić w domku kminek gdy się nie ma młynka do kawy (w domu
rodziców mój ojciec mielił w takim kminek) ani moździerza (a z moździerza,
to już nie to samo).
A pieczeń z karkówki z mielonym kminkiem... mniam
no i wątróbka z jabłkami i cebulką...

Czy ktoś jeszcze sprzedaje mielony kminek?

--
miłego dnia, misi
Mam nadzwyczaj prostu smak. Zawsze zadowala mnie to, co najlepsze.

1. Data: 2001-04-07 21:21:27

Od: "Horrendum" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wmf...ale raczej sprzedaje mlynek (80 PLN), do ktoregowsypanpo troche kminku

H.

Użytkownik misiczka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@m...org.invalid...

1. Data: 2001-04-07 22:23:38

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

chciały dziewczęta z miasta
kupić w markecie młynek
gdyż dla nich sprawa jasna:
tylko mielony kminek
Niestety ani w Żanie
Ani w Kereforze
Zadna z naszych niewiast
młynka kupić nie może
Zatem pojawia się sedno,
ze dla naszych dziewczynek
MUSI być wszystko jedno
w jakiej formie jest kminek

Jarząbek Wacław

1. Data: 2001-04-08 02:47:58

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wypoemacił:
> chciały dziewczęta z miasta
> kupić w markecie młynek
> gdyż dla nich sprawa jasna:
> tylko mielony kminek
> Niestety ani w Żanie
> Ani w Kereforze
> Zadna z naszych niewiast
> młynka kupić nie może
> Zatem pojawia się sedno,
> ze dla naszych dziewczynek
> MUSI być wszystko jedno
> w jakiej formie jest kminek
> Jarząbek Wacław
----
... ja też jestem z Klubu !!!
Wierszyk przecudowny, Sadylu, ale czy oneż
Dziewczynki pogodzą się
z tym (przy)musem kminkowym ... ?
serdecznosci i pienia zachwytu,
staly czytacz
--
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

1. Data: 2001-04-08 09:20:25

Od: "Magdalena W." <z...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

ab wrote in message <3...@a...ZOO>...

>Czy Zowisia wie jak
>sie nazywa po angielsku
>taka przyprawa, ktora
>kiedys miala nazwe
>"ziele angielskie"?
Ja nie Zowisia ;-)
ale mi sie wydaje, ze ziele angielskie
to jest "pimento" albo "allspice".
Przy czym pierwszej wersji uzywaja chyba bardziej Anglicy,
drugiej Amerykanie.
Pzdr.
Magda

1. Data: 2001-04-08 14:21:08

Od: ab <a...@a...ZOO> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

Czy Zowisia wie jak
sie nazywa po angielsku
taka przyprawa, ktora
kiedys miala nazwe
"ziele angielskie"?

AB

1. Data: 2001-04-09 04:27:07

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> chcia"y dziewczęta z miasta
> kupić w markecie m"ynek
> gdyż dla nich sprawa jasna:
> tylko mielony kminek
> Niestety ani w Żanie
> Ani w Kereforze
> Zadna z naszych niewiast
> m"ynka kupić nie może
> Zatem pojawia się sedno,
> ze dla naszych dziewczynek
> MUSI być wszystko jedno
> w jakiej formie jest kminek
>
> Jarząbek Wac"aw

Genialnie! I czyzby aluzja do Manaamu? To juz czysty postmodernizm!

I mam pytanie, ktore mnie od dawna gnebi. Co sie stalo z mozdziezami
kuchennymi?

Wladyslaw

Ratunku! sloniocy!
tunczyk