Re: przyszlosc pojskiej medycyny

From: "stokrotka" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: przyszlosc pojskiej medycyny
Date: 20 Jun 2005 19:58:41 +0200

> A Ty naprawde myslisz,ze one umieraly,bo nie bylo panstwowej
> (tfu!) sluzby zdrowia??
TAK.

> Ale przeciez kazdy sie moze ubezpieczyc,...i wtedy
> prywatnej klinice "wisi" czy leczy bogatego,czy biednego,.....
> a obecnie nie zawsze,...
NIe wisi. Pacjent z ubezpieczalni, nawet prywatnej (nie ZUS-owskiej) jest w
klinice (spółdzielni itp) gorzej traktowany od tego, który sam płaci.
Byłam kiedyś ubezpieczona dodatkowo przez swojego byłego pracodawcę w pewnej
klinice. I te różnice było widać. Mimo, że byłam ubezpieczona prywatnie,
uważam, że pacjentów traktowano nierówno. Tych którzy sami płacili traktowano
lepiej niż mnie.

> nic tak dobrze nie napedza rozwoju jak porzadna i ostra konkurencja
Ten rozwój Państwa Polskiego mamy od 15 lat. I super napędził bezrobocie.
A jakość ? Akurat służba zdrowia to 15 lat temu była lepsza.
Kształcenia ? Też.
Więc, gdzie jest lepiej ? Nie widzę .

> wymiana informacji
> i spostrzezen,tych naprawde potrzebnych bedzie. Nie martw sie,..
Szczęśliwi ślepi, którzy nie widzą.
"Nie martw się" można powiedzić każdy, a najpewniej ślepy, prowadzący
wycieczkę wprost pod koła nadjeżdżającego pociągu.

> :))
To nie jest śmieszne. To jest prawdziwe.

> Ty naprawde myslisz,ze bedzietak,ze "bogaty burzuj" przyjdzie
> i lekarz bedzie kolo niego "skakal",
> a wokol bede umieraly dziesiatki biednych??
Już tak jest.

> placisz za leczenie 100 pln,...przechodzi to przez wszystkie szczeble
> biurokracji panstwowej (tfu!) i na koniec lekarz dostaje 50 pln ,...bo
> drugie 50 pln ukradli biurokratyczni bandyci.
Zgadzam się, ja też chcę zlikwidować ZUS.
Jest oczywiste że ZUS nic nie robi tylko przelicza.
Cała służba zdrowia powinna być utzrymywana z podatków, tj przez skarb państwa.
było by taniej.

> Popatrz na szkoly zachodnie,amerykanskie i wtedy porownaj.
Wiem, ze w ameryce jest błędów lekarskich dużo , dużo dużo bardzo dużo.
Czytałam dane w czasopiśmie "Vilkacora-żyj długo" czy jakiś taki tytuł, ze
stycznia lub lutego tego roku. Tam jest TRAGICZNIE.

stokrotka