Re: przywileje i prawa ON w oracy w UE

From: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: przywileje i prawa ON w oracy w UE
Date: Mon, 27 Mar 2006 14:47:42 +0200

Użytkowniczka "majka" <m...@o...pl> napisała w wiadomości
news:e06f8f$4l1$1@opal.icpnet.pl...
> Kochani, mój sprawny kolega chce się właśnie zabrać za temat dotyczący nas
> ON, a konkretnie praw, przywilejów i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
> krajach UE. Pyta też o pracowników tak zwanych przyjezdych będących ON,
> nie z obowatelstwem danego kraju, np.Włoch (to przykład teraz tak).
> Generalnie szuka wszystkiego na ten temat i ma problemy zapytał mnie czy
> coś mam w tym temacie i niestety nie mam, ale powiedziałam że popytam no i
> uderzyłam do was może znacie coś tak z opowiadan, od kogoś, czy wogóle
> cokolwiek z tego tematu. Dzięki z góry za materiały, opinie, linki ecc. W
> [...]
-----------------
Witaj Majka, kopę lat ! Mam trochę materiałów (na ogół tłumaczenia własne, w
tym jedno wymęczone z hiszpańskiego), które przygotowałem dla biura
Rzecznika Rządu d/s ON, kiedy jeszcze szefowała tam pani Banachowa. Są to
materiały (informacje albo statuty) dot. organizacji ON które w różnych
krajach UE pełnią funkcję reprezentanta środowisk ON wobec własnych rządów
, parlamentów i organizacji typu Europejskie Forum Niepełnosprawności.
Powstały w Polsce PFON po uzyskaniu członkostwa EFN spoczął na laurach i nie
dokazał niczego poza ukonstytuowaniem się. Moja praca przydała się psu na
budę, bo za nią nie powiedziano mi ani "dziękuję" ani "pocałuj nas pan w..."
(dotyczy biura Rzecznika...).
Gdyby się nadawały te materiały dla Twojego kolegi to proszę, muszę tylko
ich poszukać w przepaściach moich 5 dysków (razem ok. 680 GB wypełnionych w
90%).

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt