psychiatria

1. Data: 2004-08-30 13:36:39

Temat: psychiatria
Od: "Jakub" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego jak maniactwo mysli? Natretne nucenie jednej
piosenki? Jeżeli tak, to jak to leczyć?

2. Data: 2004-08-30 18:01:58

Temat: Re: psychiatria
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 30 Aug 2004 15:36:39 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jakub, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Natretne nucenie jednej
> piosenki? Jeżeli tak, to jak to leczyć?

To juz chyba mozna podciagnac pod nerwice natrectw.
A leczenie - prowadzone przez psychiatre a potem takz - przez psychologa
jesli bedzie potrzeba.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2004-08-30 19:38:02

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

nerwica natręctw - a nie możńa się z tego samemu wyleczyć?.

4. Data: 2004-08-30 21:03:50

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 30 Aug 2004 21:38:02 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Aneta, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> nerwica natręctw - a nie możńa się z tego samemu wyleczyć?.

Raczej nie bardzo - jesli przeszkadza na tyle ze utrudnia zycie a czlowiek
nie jest w stanie do teraz sam sobie z tym problemem poradzic - to chyba
jednak warto zasiegnac pomocy specjalisty.
Chocby po to zeby ocenil czy to faktycznie to - czy moze przyczyna jednak
jest inna.

5. Data: 2004-08-30 21:27:22

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie chodzila za wami nigdy natretnie zadna melodia?

Pozdrawiam,
Tomasz Markiewicz.

6. Data: 2004-08-30 21:36:39

Od: "Lama" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> nerwica natręctw - a nie możńa się z tego samemu wyleczyć?.

Mnie kiedyś przeszło samo, dawno temu, ale, jak teraz wiem, należy to do
rzadkości. Natomist samodzielne wyleczenie się jest bardzo trudne, dla wielu
wręcz niemożliwe, radzę skorzystać z pomocy.

Pozdrawiam
Lama

Nocne bicie glowa w poduszke.
konserwanty