« poprzedni post | następny post » |
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!fu-berlin.de!uni-berlin.de!not-for-mai l From: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> Newsgroups: pl.sci.psychologia Subject: Re: psycholog współtwórca reklamy Date: Fri, 25 Jun 2004 13:00:05 +0200 Lines: 13 Message-ID: <2...@u...de> References: <cbcpg8$oc4$1@news.onet.pl> <cbcrjl$hvp$1@inews.gazeta.pl> <cbe7ue$ftq$1@news.onet.pl> <cbec8n$opg$1@inews.gazeta.pl> <cben75$6l6$1@news.onet.pl> <d9ICc.123297$vP.91258@news.chello.at> Mime-Version: 1.0 Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2" Content-Transfer-Encoding: 8bit X-Trace: news.uni-berlin.de Bh6XAmyAy8keM+EQsK9vEgyLpe0VHrT7ZOjBwmG23Ey9bxTL+E X-Priority: 3 X-MSMail-Priority: Normal X-Newsreader: Takie o ;) X-MimeOLE: Takie o ;) oTTo-naglowek: Wyrażam prywatne opinie! Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:276013 Ukryj nagłówki ->J.E. * kachna *<- d9ICc.123297$v...@n...chello.at naszkrobal/a: |
Zobacz także