Re: ptaki

Date: Mon, 07 Dec 2009 22:25:06 -0500
From: Michal Misiurewicz <m...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: ptaki

RobertP. wrote:

> Ja mam wrażenie że w poście do którego się odniosłeś nie było bałaganu
> (skopiowałeś dwa posty do jednego?).
> Rzeczywiście, może był nieco offtopic (nie wiele bardziej niż rozważania
> na temat odmiany różnych wyrazów w języku polskim), ale muszę stwierdzić
> że po około około 13 latach w usenecie, pierwszy raz zwraca mi uwagę
> ktoś, kto sam nie za bardzo potrafi się w nim poruszać (co jest
> uwidocznione nieumiejętnością skonfigurowania czytnika - vide brak
> deklaracji charsetu w nagłówku).

Mam wrażenie, że niewłaściwa konfiguracja jest Twoja, skoro wszyscy
oprócz Ciebie cytując Dirka dostają prawidłowe polskie litery.
Może to wina Opery, może niepotrzebnego domyślnego ustawienia kodowania
na UTF-8. Ja wiem, że UTF-8 to przyszłość kodowania, ale na razie w
postach po polsku obowiązuje (lub tylko dominuje) ISO-8859-2.

Niestety odpowiadając na Twój post muszę też użyć UTF-8 :-(

Pozdrowienia,
Michał