puchnące palce

1. Data: 2002-08-18 20:30:25

Temat: puchnące palce
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mam taki problem- codziennie rano, kiedy wstaje mam opuchnięte palce u rąk.
Czym to może być spowodowane i jak przeciwdziałałać???ozdr.

--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

2. Data: 2002-08-18 20:35:11

Temat: Re: puchnące palce
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki problem- codziennie rano, kiedy wstaje mam opuchnięte palce u
rąk.
> Czym to może być spowodowane i jak przeciwdziałałać???ozdr.

A czy podczas snu nie masz dłoni niżej od reszty ciała (np. nie opadają poza
łóżko)?

pozdr

kakrysa

3. Data: 2002-08-18 20:40:55

Temat: Odp: puchnące palce
Od: "Joanna" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajovuq$avm$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
rąk.
> Czym to może być spowodowane i jak przeciwdziałałać???ozdr.

Mnie czasem puchna palce jak dlugo pospaceruje w upalny dzien bez picia.
Wnioskuje zatem, ze przyczyna to po prostu odwodnienie, tym bardziej, ze jak
sie napije wody, to zaraz palce wracaja do normy. Sprobuj moze raniutko
wypic sobie szklanke wody.
Pozdrawiam
Joan

4. Data: 2002-08-18 21:12:43

Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kakrysa <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajp08t$qnk$...@n...tpi.pl...
> rąk.
>
> A czy podczas snu nie masz dłoni niżej od reszty ciała (np. nie opadają
> [...]

Wydaje mi się, że śpię tak jak i wcześniej i takiego problemu nie miałam.
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

5. Data: 2002-08-18 21:59:18

Od: "Lia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> sie napije wody, to zaraz palce wracaja do normy. Sprobuj moze raniutko

Ni ejestem lekarzem, al etaki epuchnięcie to nie bierze się z zaburzen w
obiegu limfy w organizmie?

6. Data: 2002-08-18 22:41:00

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ni ejestem lekarzem, al etaki epuchnięcie to nie bierze się z zaburzen w
> obiegu limfy w organizmie?

Ja tez nie, ale myslalem, ze to od tego, ze krew za mocno spływa do palców -
kiedy są 'nisko'.

pozdr

7. Data: 2002-08-19 07:50:10

Od: "Niedzwiedz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> >

> Ni ejestem lekarzem, al etaki epuchnięcie to nie bierze się z zaburzen w
> obiegu limfy w organizmie?

I PALENIA PAPIEROSÓW!!!!.

8. Data: 2002-08-19 08:27:11

Od: l...@o...pl (living_english_structure) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Aug 2002 23:12:43 +0200, Ela <e...@o...pl> wrote:
> Użytkownik kakrysa <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:ajp08t$qnk$...@n...tpi.pl...

> poza
> Wydaje mi się, że śpię tak jak i wcześniej i takiego problemu nie miałam.
Moja rada jest taka :
zamiast słuchać domorosłych rad lepiej iść do dobrego lekarza, aby
wykluczyć poważne schorzenia.

living_english_structure (at) http://www.medleksykon.prv.pl

9. Data: 2002-08-19 11:40:54

Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Niedzwiedz <p...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> picia.

> I PALENIA PAPIEROSÓW!!!!.

A propo palenia- nigdy nie paliłam i nie pale !!! Więc co w takim razie...?
--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

10. Data: 2002-08-19 12:18:46

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam taki problem- codziennie rano, kiedy wstaje mam opuchnięte palce u
rąk.
> Czym to może być spowodowane i jak przeciwdziałałać???ozdr.

Uwazam, ze to jest powodem problemow naczyniowo-krazeniowych.

Pozdro
Negatyw

Gangren
Re[12]: Clen dla koni ?