Re: puchnięcie szyi i dróg oddechowych?

Data: 2008-02-16 20:51:53
Temat: Re: puchnięcie szyi i dróg oddechowych?
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl>

Użytkownik "tomek wilicki"

GRZYB - w jaki sposób uzyskać potwierdzenie, że jest?

> mnie grzyb prawie zabił, po wytępieniu cholerstwa wszystkie objawy po prostu
> znikły. Najprostszy test - wyjechać na tydzień, dwa, zobaczyć czy nastąpi
> nagła, bardzo wyraźna poprawa zdrowia. Nie nastąpi, martwić się co dalej.

Owszem, czułam się rewelecyjnie w czasie tygodniowego pobytu
w nadmorskim kurorcie w Halkidiki w Grecji, ale kto by się nie czuł;-)

> Ogólnie grzybów w domu się nie trzyma, nie dość że wywołują alergie, i setki
> innych przypadłości (głównie na bazie podrażnień), to na dodatek mogą
> spowodować choroby nowotworowe.

Wobec tego, co wyrzucić? - kwiaty, dywany, książki?
Napisz coś na ten temat, jak rozpoznać zagrzybiene (po za zapachem i białą pleśnią)?

Mel