pusto

1. Data: 2006-06-23 16:00:32

Temat: pusto
Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ruch zamarł czy to tylko moje subiektywne odczucie?

--
huski
huski at interia dot pl

2. Data: 2006-06-23 19:37:23

Temat: Re: pusto
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dr hab. nauk wszetecznych *Huski* , na *pl.soc.uzaleznienia* , dnia *23
czerwiec ( piątek) o godz. 18:00*, postawił tezę:

> ruch zamarł czy to tylko moje subiektywne odczucie?

Twoje subiektywne odczucia.
--
..::WISKOLER::..
W trakcie pisania tekstu nie

3. Data: 2006-06-23 19:48:43

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/06/2006 21:37, ...:::WISKOLER:::...:

:D

--
huski
huski at interia dot pl

4. Data: 2006-06-23 19:52:07

Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huski" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> ruch zamarł czy to tylko moje subiektywne odczucie?

Wydaje mi sie, ze tak dlugo jak grupa bedzie moderowana, tak dlugo ruch
bedzie zamieral...

Pozdrawiam
Nothingman

5. Data: 2006-06-23 20:20:51

Od: jakub <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Wydaje mi sie, ze tak dlugo jak grupa bedzie moderowana, tak dlugo ruch
> bedzie zamieral...

ta grupa powinna być moderowana... i cieszę się że tak jest.
A "ruchu", połączonego z zalewem pustosłowia i zwyczajnych bzdur, masz
do woli w Usenecie.

jakub

6. Data: 2006-06-24 09:19:07

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23/06/2006 22:20, jakub:

> ta grupa powinna być moderowana...

z jednej strony tak. Z drugiej ja bym widział najchętniej dwie grupy
jedną z moderacją i drugą bez

> A "ruchu", połączonego z zalewem pustosłowia i zwyczajnych bzdur, masz
> do woli w Usenecie.

no to prawda, że się pojawi pełno bzdur ale z drugiej strony posty OT
nadają grupie pewien smak i charakter, jak jest na pl.soc.seks. Pojawia
się tam dużo NTG ale to sprawia, że grupa ma bardziej swojski charakter,
chociaż oczywiście należy się zgodzić że zawartość merytoryczna na tym
cierpi. Kiedyś trafiłem na bionet.neuroscience z tego co wiem tam nie ma
moderacji ale spamu praktycznie też

--
huski
huski at interia dot pl