Filmy...

1. Data: 2006-06-17 13:54:48

Temat: Filmy...
Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moze podzielimy sie filmami mowiacymi o roznych uzaleznieniach czy
wychodzeniu z nalogow? Mnie osobiscie zawsze interesowaly takie filmy, choc
w glowie niestety tytulow nie zostalo...

Ja moge na pierwszy ogien rzucic dwa ostatnio obejrzane przeze mnie filmy,
ktore moge polecic:

- "Wszyscy jestesmy Chrystusami";
- "Zolty szalik";

Zapraszam do dopisywania filmow o tej tematyce, ktore zrobily na Was
wrazenie... zarowno polskie jak i zagraniczne..

Pozdrawiam i przepraszam, jesli post jest nieodpowiedni na ta grupe, ale
wydaje mi sie, ze tez takie filmy moga byc pomocne w wychodzeniu z nalogu...

Nothingman

2. Data: 2006-06-17 17:38:19

Temat: Re: Filmy...
Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*Nothingman*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> [...]
> filmy, choc w glowie niestety tytulow nie zostalo...
>
> Ja moge na pierwszy ogien rzucic dwa ostatnio obejrzane przeze mnie

"Że życie ma sens" dosyć nietypowy bo kręcony przez
amatorów-narkomanów.

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

3. Data: 2006-06-18 09:36:03

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17/06/2006 15:54, Nothingman:
> Witam!
>
> Moze podzielimy sie filmami mowiacymi o roznych uzaleznieniach czy

Trainspotting, Dzieci z Dworca Zoo, The Panic in Needle Park (pl tyt.
chyba "narkomani"), dokument: Wolnosc to Dar od Boga (do pobrania na
hyper), Scareface, Las Vegas Parano (czy jakos tak, nie pamietam
ostatniego slowa ale Las Vegas jest w tytule znajdziesz na filmweb),
Jestem Przeciw (bardzo dobra PL produkcja!!), Requiem for a dream

To tak na szybko, jak na teraz więcej nie przychodzi mi do głowy.
Przepraszam za błędy w tytułach ale nie chciało mi się sprawdzać. Tak na
marginesie to ja poruszyłem kiedyś podobny wątek na jakiejś grupie o
filmach, alt.cult.movies czy movies.cult nie pamiętam, ale coś w tym
stylu, tam dużo osób coś dodało i jest pokaźna lista dosyć

--
huski
huski at interia dot pl

4. Data: 2006-06-18 09:37:53

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17/06/2006 15:54, Nothingman:

grupa alt.cult-movies jakby ktoś szukał:
http://groups.google.com/group/alt.cult-movies/brows
e_frm/thread/77b0a1414bfac4d8/002768a881f10dd5?tvc=1
&q=movies%2C+drugs#002768a881f10dd5

--
huski
huski at interia dot pl

5. Data: 2006-06-18 14:31:41

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX wrote:

> [...]

to z Gajosem? jesli to swietny

--
careful with that axe Eugene!

6. Data: 2006-06-18 15:06:43

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17/06/2006 19:38, ALEX:

> "Że życie ma sens" dosyć nietypowy bo kręcony przez
> amatorów-narkomanów.

słyszałem, że dobry. Muszę obejrzeć w końcu. Tak w ogóle jeszcze jeden
tytuł przyszedł mi do głowy: "Jesus' Son" całkiem ciekawy, traktuje
problem z trochę innego punktu widzenia. IMHO bardziej skupia się na
problemie dysfunkcyjności społecznej jednostki niż na samej problematyce
narkomanii. Uzależnienie jest przedstawione jako efekt nieumiejętności
"poradzenia sobie z życiem" niż jako "powód całego zła".

--
huski
huski at interia dot pl

7. Data: 2006-06-18 17:58:52

Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*gazebo*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> to z Gajosem? jesli to swietny

Niestety nie z Gajosem. Film amatorski, schizy, odloty, zapascie itd

8. Data: 2006-06-18 18:50:07

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ALEX wrote:

> Niestety nie z Gajosem. Film amatorski, schizy, odloty, zapascie itd

sprawdzilem, produkcja z 2000 roku: http://www.filmweb.pl/Film?id=32453
w filmie byl wlasnie motyw szalika talizmanu

--
careful with that axe Eugene!

9. Data: 2006-06-18 19:27:09

Od: "Nothingman" <nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> to z Gajosem? jesli to swietny

Hmmm.... Alex chya odpowiedzial co do swojego filmu... ZOLTY SZALIK, to film
z Gajosem...

Pozdrawiam
Nothingman

10. Data: 2006-06-24 11:09:09

Od: rdaneelo <b...@b...blah.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jun 2006 15:54:48 +0200, "Nothingman"
<nothingman86{USUN_TO}@poczta.onet.pl> wrote:

>Zapraszam do dopisywania filmow o tej tematyce, ktore zrobily na Was
>wrazenie... zarowno polskie jak i zagraniczne..

party monster
high art
human traffic
it's all gone pete tong
traffic
samotni (samotari)

ulozylem chronologicznie zaczynajac od tych ktore w najwiekszym
stopniu traktuja o narkotykach

Strony dla alkoholików
Przyszly alkoholik...
Spozywanie alkoholu wsród nieletnich
szukam ośrodka leczenia (zakon)
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!