puszyste włosy

1. Data: 2003-07-13 10:10:04

Temat: puszyste włosy
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

czesc, czy moglby mi ktos doradzic jaka odzywke i szampon uzywac by byly one
nie jak w temacie ale lejace i blyszczace

pozdrawiam

frociak

1. Data: 2003-07-13 10:30:31

Temat: Re: puszyste włosy
Od: "Izabelka" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc, czy moglby mi ktos doradzic jaka odzywke i szampon uzywac by byly
one
> nie jak w temacie ale lejace i blyszczace

O wlasnie ja sie podpisuje pod tematem. Mam mieszane wlosy(tzn. czesc bardzo
grubych, a czesc normalnych), ktore pusza mi sie i faluja, sa takie
sianowate. Uzywam glownie szamponow nawilzajacych i jakis czas uzywalam tego
nowego, wygladzajacego loreala z odzywka, ale efekty byly slabo widoczne.

1. Data: 2003-07-13 10:36:11

Od: "Ilona" <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A próbowałaś serii Panteen??
A tak w ogóle to ja mam odwrotny problem, chcę mieć puszyste włosy...ale
właśnie większość produktów sprawia, że są lejące...dokładnie tak jak w
reklamie Panteen.....
Pozdrawiam
Ilona

1. Data: 2003-07-13 10:51:40

Od: "Lara" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabelka" <i...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tego
> nowego, wygladzajacego loreala z odzywka, ale efekty byly slabo widoczne.

Wypróbuj Sunsilk do włosów falowanych i kręconych zapobiegający ich puszeniu
się. W skład serii wchodzi szampon, odżywka i serum, wszystko niedrogie, a
włosy, przynajmniej moje, stają się po użyciu tego wszystkiego rewelacyjnie
gładkie :-)

pozdrawiam,

1. Data: 2003-07-13 13:57:22

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
one
> nie jak w temacie ale lejace i blyszczace

Elseve ma serie wygladzajaca wlosy (nie pamietam nazwy, pomaranczowa
butelka) - szampon, odzywka i maska - ja bylam z nich zadowolona. Lubie
zwlaszcza wszelkie maski do wlosow Elseve, ktorych sie uzywa co jakis czas -
wlosy sa po wiekszosci z nich miekkie i gladkie....

Pozdrawiam,
El@

----------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-07-13 14:09:05

Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Ja uzywam szamponu i odzywki sunsilk do wlosow kreconych (bo tez mam
sianowate fale ;) i jak nakladam na umyte wlosy odzywke(tak mniej wiecej od
polowy wlosow) to dodaje do niej troszke olejku rycynowego i trzymam wlosy w
reczniku ok 10 min.Dokladnie splukuje wlosy zimna woda , czekam az same
wyschna i wtedy sa bardzo lejace i gladkie.
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-07-13 16:19:07

Od: "Aga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ten sam problem, i probowalam juz wiele odzywek i preparatow, jednak
najlepszym okazalo sie serum z garnier fructis forte (taka
mala,okragla,zielona butlka).Jest to nowy produkt i zauwazylam ze jeszcze
nie wszedzie dostepny, jednak moge go naprawde polecic, wlosy sa po nim
proste, swiecace i gladkie..jak dla mnie super!!

1. Data: 2003-07-13 17:52:36

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"El@" wrote:

> [...]
> zwlaszcza wszelkie maski do wlosow Elseve, ktorych sie uzywa co jakis czas -
> wlosy sa po wiekszosci z nich miekkie i gladkie....

Popieram. Ja na zmiane stosuje wlasnie maseczke pomaranczowa
wzmacniajaca i czerwona do farbowanych.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-16 12:22:54

Od: "AniaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc, czy moglby mi ktos doradzic jaka odzywke i szampon uzywac by byly
one
> nie jak w temacie ale lejace i blyszczace

Polecam szampon vischy kosztuje okolo 30 zl ale naprawde czyni cuda

1. Data: 2003-07-18 18:55:41

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-07-13 12:10, f...@p...onet.pl wrote:

> czesc, czy moglby mi ktos doradzic jaka odzywke i szampon uzywac by byly one
> nie jak w temacie ale lejace i blyszczace

Szampon i odżywka bez spłukiwania Glis Kur (z jedwabiem).

--
Karolina Budzyńska http://www.ghnet.pl/~halab
"laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius

podkład aksamitny Avonu
Fryzjer w Poznaniu
Chwale!!! Koniec z lupiezem
nadmierna potliwosc