Re: pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska

1. Data: 2000-02-17 20:35:17

Temat: Re: pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska
Od: "K&M" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze przyznac ze z pewna taa doza niesmialosci zabralem sie ze przyzadzanie
potrawy wedlug przepisu herbatki. W koncu nie na codzien mamy sposobnosc
czytac przepisy, w ktorych laczy sie spagetti z pizza i piersia kurczaka.
Sporbowalem, wykonalem i... to naprawde bardzo dobry przepis. Laczy w sobie
kilka smakow i aromatow, ktore komponuja istna uczte dla podniebienia.
Nie rozumiem tylko co za problem z tym serem. Uzylem zoltego sera
kuriowskiego i rokpola, podgotowalem go na duzym palniku, roztrzepalem
troszeczke trzepaczka i calosc zamienila sie w bardzo kremowa ciecz bez
jakichkolwiek krupek (gdzie niegdzie plywaly jedynie "oczka" z rokpola :-)).
Mam nadzieje, ze Herbatka zdecyduje sie na przyslanie kolejnego przepisu na
jakas fajna potrawe.

Pozdrawiam

Mic

m...@p...pl

1. Data: 2000-02-18 09:15:17

Temat: Odp: pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska
Od: "Monika" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sporbowalem, wykonalem i... to naprawde bardzo dobry przepis. Laczy w
sobie
> kilka smakow i aromatow, ktore komponuja istna uczte dla podniebienia.
Zgadzam sie - jedzonko bardzo smakowite. zabrałam sie do gotowania zaraz w
czwartek po pracy i nie mogłam sie doczekać efektów. Ale były smakowite
bardzo.

> [...]
> kuriowskiego i rokpola, podgotowalem go na duzym palniku, roztrzepalem
> troszeczke trzepaczka i calosc zamienila sie w bardzo kremowa ciecz bez
Ja z braku rokpola użyłam Svecii z przyprawami (wiem, że to pewnie straszne
barbarzyństwo) i - wyszedł całkiem miły sos. Nawet bez maki ziemniaczane,
która - jak się okazało trakcie gotowania - "wyszła". Tyle że ser starłam
na tarce o grubych oczkach i taki dodałam do mleka.

W każdym razie dziękuje Herbatko za przepis i czekam na następne.
Monika

1. Data: 2000-02-23 09:11:11

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <M...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88j15m$l17$...@o...comarch.pl...

> W każdym razie dziękuje Herbatko za przepis i czekam na następne.
> Monika

A moglabys szepnac gdzie ten przepis, nie moge znalezc watku z takim
subjectem.
Duzo zdrowka
Asia

1. Data: 2000-02-23 19:44:56

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject był : pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska :) A swoją drogą co
się dzieje z tymi postami w środku pesto wykwitło mi nagle Re: Mellanzane
alla parmigiana a postu o tym temacie ni hu, hu. Repost Jadera z przepisem
na serek topiony też mi gdzieś wcięło.
Herbatka

1. Data: 2000-02-23 19:48:03

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject był : pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska :) A swoją drogą co

1. Data: 2000-02-23 19:48:23

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject był : pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska :) A swoją drogą co

1. Data: 2000-02-23 19:48:43

Od: "tea" <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject był : pyszne jedzonko z kurczaka na modle wloska :) A swoją drogą co

1. Data: 2000-02-24 07:56:20

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> alla parmigiana a postu o tym temacie ni hu, hu. Repost Jadera z przepisem

ale za to ja mam az 4 razy post Marcina o cenach i po 4 x twoje posty
o pesto i ten z tematu. To pewnie po to, zebysmy nie narzekali ze za
malo postow :-))))Ulka

1. Data: 2000-02-24 08:09:16

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tea <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:YMWs4.31419$G...@n...tpnet.pl...
> [...]
> alla parmigiana a postu o tym temacie ni hu, hu. Repost Jadera z przepisem

Problem w tym, ze wlasnie nie moge znalezc tego subjectu, a dokopalam sie do
postow az z 30 grudnia. A a moglabys przeslac mi go, jesli masz go u siebie
w kompie? (na grupe lub priva)
Jesli chodzi o pesto, to najprawdopodobniej ktoras z odpowiadajacych osob
zmienila subject i tak poszlo dalej.
Duzo zdrowka
Asia

Re: Pomidorówka
Spaghetti
Re:pomidorowa
Re: Pomidorówka
Re: pomocy przyjaciele angielskojezyczni !!!