pyszny obiadek

1. Data: 2005-07-21 12:39:21

Temat: pyszny obiadek
Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Niestety juz po urlopie.
Także czas zarabiać pieniązki.
Pochwale sie wam obiadkiem jaki zrobiłem i na dwa dni mi go starczyło i się
nie znudził a w tym jest najlepsze że mój 5 letni synek wcinał go jak nigdy
bardzo wybredny jest.
1.Zupka akurat cebulaowa była, przepis to już sami sobie poszukajcie bo ja
prawie za każdym razem inaczej robie tzn w różnych proporcjach.
2.pulpecki podsmażyłem na patelni, oczywiście wcześniej miesko zmieliłem,
przyprawy też dowolne co kto lubi, dużo świerzych ziółek które teraz
wszędzie porastają,
nastepnie z tego co było pod pulpecikami i bulionu zrobiłem sos pieczarkowy
akurat bo na taki miałem ochotę i mój synuś o którym wcześniej wspominałem
uwielbia pieczarki, jak już sosik się ujednolicił:) wrzuciłem pulpecki i
podusiłem troszke.
3.i tu ważne, może ameryki nie odkryłem ale ....
ziemniaczki młode gotuję kiedy zaczną sie bulgotać dodałem młodą marchewke
pokrojoną w talarki, potem oczywiście odcedzam i dodaje dużooooo masełka,
danie proste ale jakie wysmienite.
4. surówka akurat mizeria.
Wspomnę że wieczorkiem ziemniaczki które zostały pokroiłem na 4 cześci i
wrzuciłem na patelnie z masełkiem i lekko podgrzewałem nie trzeba
przypiekać, a ż3e marchewka poszła cała na obiad to soobno ugotowałem
troszkę wymieszałem ........ i nic więcej już nie powiem.
Pa.

--
Maciek

2. Data: 2005-07-21 12:42:18

Temat: Re: pyszny obiadek
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

maciej wrote:

> [...]
>przypiekać, a ż3e marchewka poszła cała na obiad to soobno ugotowałem
>troszkę wymieszałem ........ i nic więcej już nie powiem.

Nie wierze. To NAPEWNO jest prowokacja...

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

3. Data: 2005-07-21 12:55:47

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kot" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie wierze. To NAPEWNO jest prowokacja...

Obawiam się że nie, bibziulkanie juz nawet mężczyzn nie omija
To się chyba teraz nazywa: mężczyznametroseksualna, znaczy się "blondynka"
taka, tylko z penisem. ;)))

--
Edyta Czyż
"Antonio, gorrrrąco!"

4. Data: 2005-07-21 13:11:26

Temat: Re: pyszny obiadek Do Sowy
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się że nie, bibziulkanie juz nawet mężczyzn nie omija
> To się chyba teraz nazywa: mężczyznametroseksualna, znaczy się "blondynka"
> taka, tylko z penisem. ;)))
>

> -- Do Sowy (?)
A co to facet to ma zawsze śmierdzieć piwem i fajkami? I machać łopatą albo
grzebać przy aucie upaprany po łokcie?No chyba że ktoś ma takie preferencje
?! Jak mam cały tydzień jeść pomidorową na porcji rosołowej ze zmutowanego
wróbelka (w odmianie ryż lub makaron) to pewnie że wolę sam coś sklecić Dla
ciała i dla oka, a dusza to się raduje przy okazji.
Pozdrawiam z Szacunkiem

5. Data: 2005-07-21 13:12:31

Od: "maciej" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

??????????
hmm dziwnie mówicie może wy z innej grupy sie pogubili
--
Maciek

6. Data: 2005-07-21 13:14:51

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-07-21 13:37:35

Od: "pucy" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wróbelka (w odmianie ryż lub makaron) to pewnie że wolę sam coś sklecić
I ja się podłączę grupę czytam od 2 lat i od 2 lat 3 -4 razy w tygodniu
gotuję, wszystkim smakuje tylko małżonka stwierdza że kuchnia po gotowaniu w
moim wydaniu wygląda jak po wojnie. Nie wspominając o genialnych rachunkach
ze sklepu za moje kulinarne nowości.
Pozdrawiam wszystkich gotujących facetów i Panie też
Piotr

8. Data: 2005-07-21 14:47:28

Od: Papa <"szmoco[wytnij_ten_tekst]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pucy napisał(a):
> [...]
> ze sklepu za moje kulinarne nowości.
> Pozdrawiam wszystkich gotujących facetów i Panie też

Jasne, że facet może gotować ;-)
Jestem świeżym absolwentem szkoły Gastronomicznej.
Wybieram się na studia... więc moja przyszłość niekoniecznie będzie
związana z zawodem ... ale gotowanie już mam chociażby dla siebie czy
rodziny. A przeciez najlepsi kucharze to faceci :P

9. Data: 2005-07-21 15:43:26

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jul 2005 14:39:21 +0200, Waćpanna lub Waćpan *maciej*, w
wiadomości news:<news:dbo4tl$oiv$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> 2.pulpecki podsmażyłem na patelni, oczywiście wcześniej miesko zmieliłem,
> przyprawy też dowolne co kto lubi, dużo świerzych ziółek które teraz
> wszędzie porastają,

Ja w kwestii formalnej - pulpety są z gotowanego mięsa, smażone są klopsiki.
Pozwalam sobie na tę uwagę, bynajmniej nie złośliwą, bo jestem zagorzałą
miłośniczką pulpetów cielęcych :)

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

10. Data: 2005-07-21 15:46:36

Temat: Re: pyszny obiadek OT
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"maciej" <m...@o...pl> wrote in message news:dbo4tl$oiv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> i dodaje dużooooo masełka,
> (...)
> ziemniaczki które zostały pokroiłem na 4 cześci i

I to dajesz piecioletniemu dziecku..? Kurcze, nie dziwie sie juz ze czterdzistoletni
faceci maja poziom cholesterolu wiekszy niz srednia placa a po piecdzesiatce padaja
na zawal serca jak muchy ...

--
><Uklony><eM eL><

Przepis na kulki z ryzu prazonego?