pyszny schabik

1. Data: 2002-01-21 12:58:44

Temat: pyszny schabik
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyszny schabik wyprodukowałam w niedzielę na obiad. No to się chwalę:
Poplasterkowany schab rozbiłam (a dokładniej uczynił to mój małżonek, bo ja
nie znoszę tłuc mięsa)(OT.nie mogę zataić tego faktu, bo on ostatnio
podczytuje grupę i dopiero bym miała gadania ;-)
Pokroiłam (już naprawdę ja!) te rozbite plasterki w paseczki.
Na patelni rozgrzałam olej (winogronowy). Nasypałam sporo słodkiej papryki,
do tego pokrojoną dość drobno cebulkę. Podsmażyłam.
Do tego wrzuciłam mięsko oprószone mąką i posolone.
Obsmażyłam. Pod koniec wrzuciłam pokrojoną czerwoną paprykę, ale tak
naprawdę pod koniec, coby się za bardzo nie zmiękczyła. No i doprawiłam
dobrą łychą słodkiego sosu chili.
Mówię Wam, po prostu pycha.

Pozdrawiam
chwalipięta czyli Ania K.

1. Data: 2002-01-21 14:06:16

Temat: Re: pyszny schabik
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ana" <a...@e...com.pl> wrote:

>Pyszny schabik wyprodukowałam w niedzielę na obiad.

gratuluję, dobry schab jest jednym z ulubionych mies...

a ja nie mogę wyjść z podziwu dla pewnej rozbudowanej ofery w
osiedlowej pizzerni. Zapraszaja na pizze po polsku z kotletem
schabowym i zoltym serem...sos pomidorowy gratis...

AgataW.

1. Data: 2002-01-21 16:00:59

Od: "batory" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgataW" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> osiedlowej pizzerni. Zapraszaja na pizze po polsku z kotletem
> schabowym i zoltym serem...sos pomidorowy gratis...

Ee, to jeszcze nic, w barku w Biblitece Narodowej na pizzy po polsku leży
surowa kiszona
kapusta. Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2002-01-21 21:55:13

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "batory" <r...@a...net>

> Ee, to jeszcze nic, w barku w Biblitece Narodowej na pizzy po polsku leży
> surowa kiszona
> kapusta. Pozdrawiam - Agnieszka

Bardzo czesto tak robie, smak dziwny, ale luuubie !!! I nie tylko ja.

K. Kot

1. Data: 2002-01-22 11:04:34

Temat: Odp: pyszny schabik [P?]
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach!>
>Zapraszaja na pizze po polsku z kotletem
> schabowym i zoltym serem...sos pomidorowy gratis...

Tak a propos schabowego i żółtego sera - bardzo fajnie smakuje schaboszczak
z położonym na wierzchu plasterkiem pomidora oprószonym ziółkami i
przykrytym plasterkiem sera. Można jeszcze podlać ociupinką wina, trochę
poddusić i jeść :) Tak wygląda moja ekspresowa ekskluzywna wersja
schaboszczaka ;)

Anka - stsal

Afrykanska zupa ziemniaczana
No dobra: OT; Agnieszki maja dzis imieniny
urzadzenie do gotowania na parze
Kuchnia a gotowanie a grupa - OT i przydlugi w dodatku
gdzie na szkolke pojechac?