pyszny zawsze-sie-udajacy serniczek

1. Data: 2008-09-02 09:37:33

Temat: pyszny zawsze-sie-udajacy serniczek
Od: dobry <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gotujmy.pl/pyszny-sernik-3-warstwowy,prze
pisy,31921.html

Jak w tytule - nie sposob popsuc tego przepisu.

pozdrowka!

2. Data: 2008-09-02 16:26:45

Temat: Re: pyszny zawsze-sie-udajacy sernik
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

dobry wrote:

> http://www.gotujmy.pl/pyszny-sernik-3-warstwowy,prze
pisy,31921.html

> Jak w tytule - nie sposob popsuc tego przepisu.
>
> pozdrowka

Pisanie dobrych przepisow to sztuka. Wrzucajac swoje przepisy na grupe,
zapraszasz krytyke, wiec przeczytaj je pare razy zanim podasz,
zastanawiajac sie, co nie jest jasne dla kogos, kto nigdy tego przepisu
nie robil. Najlepiej podawaj same przepisy, a nie linki do strony, na
ktorej zarabiasz, bo to nie eleganckie i wrecz spamerskie.

Pare uwag:

o popraw bledy: " 1 jako całe", "1 jajko i j żółtko"

o margaryna jest niezdrowa, zamien na maslo

o nie podawaj ilosci w szklankach, bo szklanki moga miec bardzo rozne
wielkosci

o w skladnikach jest "smietana" bez ilosci - jesli dodam 50 ml albo 250
ml to tez tak samo wyjdzie?

o piszesz "Ciasto podzielić na 3 części i każdą oddzielnie upiec na
złoty kolor" ale jak? upiec 3 kule? rozwalkowac? rozgniesc? moze ciasto
jest plynne? na blasze czy w formach? I dlaczego piec oddzielnie? W moim
piecu mieszcza sie 3 okragle formy naraz.

MB

3. Data: 2008-09-02 19:07:59

Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> schrieb im Newsbeitrag
dcommunicationinc...

> [...]
> kolor" ale jak? upiec 3 kule? rozwalkowac? rozgniesc? moze ciasto jest
> plynne? na blasze czy w formach? I dlaczego piec oddzielnie? W moim piecu

Z ust mi to Pani wyjela, pani Magdo. Zobaczylem przepis, wydrukowalem,
apotem siadlem i nie wiedzialem, czy smiac sie czy plakac.
Wlasnie z tych w/w powodow.

Andy

4. Data: 2008-09-02 19:40:42

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> [...]

> nie robil. Najlepiej podawaj same przepisy, a nie linki do strony, na
> ktorej zarabiasz, bo to nie eleganckie i wrecz spamerskie.

Pani Bassett ma rację, ale... ale proszę nie zniechęcaj się.. Ja tak
strasznie nie lubię z tej grupy ściągać samego spamu i trolii, tak
przynajmniej jest jakiś przepis czyli coś co pasuje do tej grupy :)

Mamqa

5. Data: 2008-09-02 21:17:56

Temat: kotlety z winogronami
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mamqa wrote:

> [...]
> strasznie nie lubię z tej grupy ściągać samego spamu i trolii, tak
> przynajmniej jest jakiś przepis czyli coś co pasuje do tej grupy :)

Jesli poprawki go zniecheca, to szkoda. Jesli chodzi o ciekawy przepis,
to moze nastepujace danie przyda sie w ten jesienny dzien:

Kotlety z winogronami

4 platy z kurzej lub indyczej piersi lub kotlety schabowe bez kosci

1 lyzka musztardy
1 lyzka pieprzu
1 lyzka miodu
1 lyzeczka soli
2 lyzki miekkiego masla

winogrona

jajko do panierowania
maka do panierowania

olej i maslo do smazenia

Platy miesa rozbic jak nacieniej. Wymieszac maslo, musztarde, pieprz,
miod i sol. Posmarowac tym kazdy plat miesa z jednej strony. Ulozyc
kilka winogron na posmarowanej stronie w poprzek plata i zwinac jak
rolade. Umoczyc w jajku i mace, smazyc w mieszance oleju i masla az
zlote naookolo.
Podac z kolorowa salata, z ryzem lub ziemniakami, a na deser np. ciasto
czekoladowe.

MB

6. Data: 2008-09-03 07:39:15

Temat: Re: kotlety z winogronami
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett pisze:

> Jesli poprawki go zniecheca, to szkoda. Jesli chodzi o ciekawy przepis,
> to moze nastepujace danie przyda sie w ten jesienny dzien:

Przepis fajny, wypróbuję. Ale w Polsce mamy jeszcze lato, i to piękne! :)

Ewa

7. Data: 2008-09-03 09:01:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Sep 2008 09:39:15 +0200, medea napisał(a):

> Ale w Polsce mamy jeszcze lato, i to piękne! :)

Kalendarzowe może i tak, mieszczuchy nie czują jesieni... a jest taka
piękna. Lato? - zwiędłość bujności przykurzonej trawy w mieście nazywasz
latem?
Jesień zaczyna się na wsi - ugięte od koralowych jagód gałęzie jarzębin i
śliwki fioletem zalegające pod drzewem w dusznym zapachu spełnienia, taniec
os nad jabłkami błyszczącymi wśród trawy, zieleń liści jeszcze soczysta,
ale od żyłek już brązowiejąca i brzegi podeschnięte, boczne (już) światło
słońca wydobywające kształty brył roślinnych - nazywam już jesienią, bo nią
jest...
;-)
--

"Ludzki mózg jest zbyt skomplikowany, aby dał się poznać
samemu sobie... A gdyby taki nie był, byłby po prostu zbyt głupi, aby

8. Data: 2008-09-03 09:11:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kalendarzowe może i tak, mieszczuchy nie czują jesieni... a jest taka
> piękna. Lato? - zwiędłość bujności przykurzonej trawy w mieście nazywasz
> latem?

Moja trawa właśnie odżyła, bo dostała sporą dawkę deszczu, w wakacje
lekko ją zaniedbaliśmy przez wyjazdy. Pisząc o lecie, miałam na myśli
głównie piękną aurę - we Wrocławiu iście letnie temperatury.
Ja też zawsze mocno przeżywam koniec lata, mam wtedy nastrój
nostalgiczny, od dzieciństwa tak mam.

Ewa

9. Data: 2008-09-03 17:00:51

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> głównie piękną aurę - we Wrocławiu iście letnie temperatury.
> Ja też zawsze mocno przeżywam koniec lata, mam wtedy nastrój

Ewo, lato musi wypierdalać, zawsze to powtarzała mi moja mamełe
** Posted from http://www.teranews.com **

10. Data: 2008-09-03 17:45:19

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał

Lubisz się czepiać? No to jedziem!

> Kotlety z winogronami
>
> 4 platy z kurzej lub indyczej piersi lub kotlety schabowe bez kosci

Jakie duże te płaty? Jesli dam 50 g albo 250 g to tez tak samo
wyjdzie?

> 1 lyzka musztardy
> 1 lyzka pieprzu
> 1 lyzka miodu

Nie podawaj ilosci w łyżkach, bo łyżki moga miec bardzo rozne
wielkosci

> 1 lyzeczka soli

Jak wyżej, łyżeczka do herbaty, do kawy czy jeszcze inna?

> 2 lyzki miekkiego masla

Jak bardzo miękkiego? Zastanów sie, co nie jest jasne dla kogos, kto
nigdy tego przepisu nie robil. Przeciez można podać twardość w skali
Mohsa, Shore'a lub innej.

> winogrona

Jakie? Ile?

> jajko do panierowania
> maka do panierowania

Jaka mąka? Jest tyle różnych!

> olej i maslo do smazenia

W jakich ilościach i proporcjach?

> Platy miesa rozbic jak nacieniej.

0,5 mm będzie dobrze?

> Wymieszac maslo, musztarde, pieprz, miod i sol. Posmarowac tym kazdy
> plat miesa z jednej strony. Ulozyc kilka winogron na posmarowanej
> stronie w poprzek plata i zwinac jak rolade.

Zwijać smarowanym so środka czy na zewnątrz?

> Umoczyc w jajku i mace,

Zataiłaś istotny szczegół: jajko trzeba wybić ze skorupki i rozmącić.

> smazyc w mieszance oleju i masla az zlote naookolo.

Zapamiętaj radę pewnej Magdy: pisanie dobrych przepisow to sztuka.

przepis na kabaczka nadziewanego mięsem
LINK
Re: Zakup ekspresu do kawy - Saeco
mówcie do mnie