kotlety z winogronami

Date: Tue, 02 Sep 2008 14:17:56 -0700
From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: kotlety z winogronami

mamqa wrote:
> [...]
pisy,31921.html

> Pani Bassett ma rację, ale... ale proszę nie zniechęcaj się.. Ja tak
> strasznie nie lubię z tej grupy ściągać samego spamu i trolii, tak
> przynajmniej jest jakiś przepis czyli coś co pasuje do tej grupy :)
>
> Mamqa

Jesli poprawki go zniecheca, to szkoda. Jesli chodzi o ciekawy przepis,
to moze nastepujace danie przyda sie w ten jesienny dzien:

Kotlety z winogronami

4 platy z kurzej lub indyczej piersi lub kotlety schabowe bez kosci

1 lyzka musztardy
1 lyzka pieprzu
1 lyzka miodu
1 lyzeczka soli
2 lyzki miekkiego masla

winogrona

jajko do panierowania
maka do panierowania

olej i maslo do smazenia

Platy miesa rozbic jak nacieniej. Wymieszac maslo, musztarde, pieprz,
miod i sol. Posmarowac tym kazdy plat miesa z jednej strony. Ulozyc
kilka winogron na posmarowanej stronie w poprzek plata i zwinac jak
rolade. Umoczyc w jajku i mace, smazyc w mieszance oleju i masla az
zlote naookolo.
Podac z kolorowa salata, z ryzem lub ziemniakami, a na deser np. ciasto
czekoladowe.

MB