[pyt] Flumycon

1. Data: 2004-01-22 13:28:04

Temat: [pyt] Flumycon
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy zazywajac Flumycon (2 tygoniowa kuracja 1 x dz. (dawka 100mg)) mozna pic
alkohol (piwo) ??

2. Data: 2004-02-02 11:56:51

Temat: Re: [pyt] Flumycon
Od: "js" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej nie pij.Chyba, że musisz to pozwalam tylko na 1 piwo. Lekarz
specjalista. :-))

3. Data: 2004-02-02 12:27:04

Od: "margo" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy zazywajac Flumycon (2 tygoniowa kuracja 1 x dz. (dawka 100mg)) mozna pic
> alkohol (piwo) ??

Ja bym nie zalecał ... flumycon o ile wiem to lek przeciwgrzybiczy ... a picie
piwka to dostarczenie sobie nowej świeżej dawki drożdży ( grzybków ) i
smacznego materiału do nowej chodowli ;-).
Przypuszczam dlaczego przypisano Ci ten lek ... także jeżeli nie chcesz mieć
nawrotów to wstrzymaj się z beerem jeszcze ze 2-tygodnie po zakończeniu
kuracji ;-)

Nalot na jezyku
Laser diodowy
prośba o określenie leku