[pyt] Mechanizm splukujacy

1. Data: 2005-03-17 08:16:21

Temat: [pyt] Mechanizm splukujacy
Od: MM <mariusz@_USUN.TO_hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam sedes (kompakt) Cersanit President, w ktorym misa na wode posiada
jeden przycisk. Tak wiec kazde spuszczenie wody oznacza calkowite
oproznienie zbiornika, co nie zawsze jest potrzebne. Chcialbym sie wiec
dowiedziec, czy mozliwa jest wymiana mechanizmu splukujacego tak, aby na
przyklad w miejscu obecnego przycisku pojawily sie dwa: jeden sluzacy do
calkowitego oproznienia zbiornika, a drugi do czesciowego. Ewentualnie
jeden przycisk, ktorego analogicznie: wcisniecie do oporu powoduje
calkowite oproznienie zbiornika, a wcisniecie do pewnego stopnia -
czesciowe.

Dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam,
MM

2. Data: 2005-03-17 08:41:46

Temat: Re: [pyt] Mechanizm splukujacy
Od: "CODI" <codico@_usun_co_trzeba_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <mariusz@_USUN.TO_hat.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeden przycisk. Tak wiec kazde spuszczenie wody oznacza calkowite
> oproznienie zbiornika, co nie zawsze jest potrzebne.

Wiekszość nowoczesnych mechanizmów ma mozliwośc przerwania spuszczania wody.
Trzeba go wcianąć jeszcze raz po chwili.
Jesli nie można taki kupić za 10-20 zł (w zależności od producenta).

Pozdrawiam
CODI

3. Data: 2005-03-17 08:50:57

Od: MM <mariusz@_USUN.TO_hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

CODI napisał(a):

> Wiekszość nowoczesnych mechanizmów ma mozliwośc przerwania spuszczania wody.
> Trzeba go wcianąć jeszcze raz po chwili.
> Jesli nie można taki kupić za 10-20 zł (w zależności od producenta).

Rzeczywiscie, dziala!
Nawet nie wiedzialem, ze moj kompakt taka mozliwosc oferuje :) No coz,
czlowiek uczy sie cale zycie..
Dzieki!

> Pozdrawiam
> CODI