pytań kilka dotyczących stulejki

1. Data: 2003-02-22 15:32:45

Temat: pytań kilka dotyczących stulejki
Od: "DanKetch" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedawno przeczytałem jakiegoś posta dotyczącego "stulejki" i naszło mnie
kilka pytań apropos tego "zjawiska". Czy jest możliwe żeby lekarz źle to
zoperował? czy możliwe jest zoperowanie tego u np. 40 latka? Czy można to
wyleczyć bez operacji?
--
chcesz wiedzieć jak wyglądam? kliknij!
howuser&userid=7985504

2. Data: 2003-02-22 17:57:27

Temat: Re: pytań kilka dotyczących stulejki
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> niedawno przeczytałem jakiegoœ posta dotyczšcego "stulejki" i naszło mnie
> kilka pytań apropos tego "zjawiska". Czy jest możliwe żeby lekarz Ÿle to
> zoperował? czy możliwe jest zoperowanie tego u np. 40 latka? Czy można to
> wyleczyć bez operacji?

Ja mam 27 lat i w wieku 20 lat mialem ogromny z tym problem.Jednak zanim
poszedlem do lekarza po prostu rozcwiczylem "ptaka".Pomoglo,lekarz urolog mnie
zbadal potem (poszedlem mimo wszystko) i powiedzial mi ze wszystko jest
ok.Zreszta stulejka to wiadomo:ciezko o przyjemnosc w seksie,niemoznosc dbania
o higiene w tym miejscu ciala (wyobraz sobie jak musi tam capic,przeciez tam
zbiera sie caly brud bleee) no i zagrozenia dla partnerki,przeciez pod ta skora
moze sie wyhodowac cala dywizja bakterii i innych swinstw ktore w trakcie seksu
sie przenosza na partnerke.No i jeszcze te gadki o raku pracia...
Bez zabiegu mozna stulejke zwalczyc tylko jesli jest to wersja light.Takie jest
moje zdanie,lekarzem nie jestem.

3. Data: 2003-02-22 21:23:38

Od: "shape" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zoperował? czy możliwe jest zoperowanie tego u np. 40 latka? Czy można to
stary, nie mow ze masz 40 lat i nie zalatwiles tego problemu? wycwiczyc to
mozna u malego chlopca ale nie u doroslego faceta, pozatym musi to byc
wersja "light" jak to powiedzial jeden z grupowiczow ;) sam zabieg(nie
operacja) to nic powaznego, miejscowe znieczulenie tak ze nic nie czuc no i
ciecie ;) potem troche biegania z opatrunkiem a na koncu sprzet dziala jak
marzenie! nawet sie nie zastanawiaj tylko lap sie za tylek i lec na sygnale
do urologa, po sprawie bedziesz jak mlody bog heheh ;) jak chcesz jakies
szczegoly to daj znac ale bede mogl odpowiedziec dopiero za tydzien bo
smigam na deche w gory

pozdrawiam!

4. Data: 2003-02-23 07:41:02

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DanKetch" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> niedawno przeczytałem jakiegoś posta dotyczącego "stulejki" i naszło mnie
> kilka pytań apropos tego "zjawiska". Czy jest możliwe żeby lekarz źle to
> zoperował?

zawsze jest taka mozliwosc, ale nawrot, jak sadze o to pytasz, nie musi byc
wynikiem bledu, moglo byc np zoperowane metoda prostsza ale dajaca
naturalnie wiecej nawrotow

> czy możliwe jest zoperowanie tego u np. 40 latka?

oczywiscie w kazdym wieku

Czy można to
> wyleczyć bez operacji?

w dziecinstwie male stulejki mozna rozcwiczyc

> --
> chcesz wiedzieć jak wyglądam? kliknij!
> http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
howuser&userid=7985504

5. Data: 2003-02-23 07:42:38

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tak z ciekawosci: podaj definicje zabiegu i operacji, podobienstwa i roznice

6. Data: 2003-02-23 09:42:12

Od: "shape" <a...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak z ciekawosci: podaj definicje zabiegu i operacji, podobienstwa i
roznice

nie mam pojecia jakie sa roznice ale lekarze mnie poprawiali jak mowilem na
to operacja

7. Data: 2003-02-23 15:23:29

Od: Egghead <E...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"shape" <a...@w...edu.pl> wystukał
(news:b3a51k$eib$1@portraits.wsisiz.edu.pl):

> nie mam pojecia jakie sa roznice ale lekarze mnie poprawiali jak
> mowilem na to operacja

Operacja odbywa sie zwykle w znieczuleniu ogolnym
Pozdrawiam
Egghead

8. Data: 2003-02-23 17:36:16

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja sie ludzilem, ze przepukliny "operuje" sie w zewnatrzoponowce
albo jak ladnie brzmi "zabieg przykurczu Dupuytrena" w znieczuleniu
m.Winniego
dzieki za wyjasnienie

Użytkownik "Egghead" <E...@w...pl> napisał w wiadomości
> "shape" <a...@w...edu.pl> wystukał
> (news:b3a51k$eib$1@portraits.wsisiz.edu.pl):

> Operacja odbywa sie zwykle w znieczuleniu ogolnym
> Pozdrawiam
> Egghead

MASAŻ-proszę o ciekawe artukuły w tym temacie
Preparaty celulozowe...
ostry dyżur
Zwichniecie stawu obojczykowo-barkowego 1 stopnia
prosze o pomoc