pytania o AVON

1. Data: 2005-01-31 15:19:06

Temat: pytania o AVON
Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, wpadł mi w ręce marcowy katalog Avon i mama ochotę zamówić kilka
rzeczy. Sotąd nei miałam okazji używac ich kosmetyków i dlatego proszę Was o
opinie na temat:
1. pudru brązującego w kulkach
2. błyszczyka Glazewear Lip Gloss
3. Kredki do powiek metaliczny blask odcień Peach Ice
4. Balsamu po goleniu dla mężczyzn
Co do 1. pudru to wystarczy informacja czy ładnei się rozprowadza i czy
wygląda naturalnie i nie świeci się na twarzy,
co do 2.błyszczyku to czy jest trwały i czy rzeczywiście nawilża,
o 3.kredce chciałabym wiedzieć czy nadaje się na co dzień a nie tylko na
karnawał z tym metalicznym blaskiem. i 4 - balsam - czy rzeczywiście łagodzi
podrażnienia i co o nim sądzą Wasi TZ ;-)
Pozdrawiam i dziękuję
Kroofka

1. Data: 2005-01-31 16:00:36

Temat: Re: pytania o AVON
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroofka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Hej, wpadł mi w ręce marcowy katalog Avon i mama ochotę zamówić kilka
> rzeczy. Sotąd nei miałam okazji używac ich kosmetyków i dlatego proszę Was
> opinie na temat:
> 1. pudru brązującego w kulkach

Fajny jest, uzywam w lecie , mam jasna cere a wyglada bardzo naturalnie

> 2. błyszczyka Glazewear Lip Gloss

Bardzo je lubie, u mnie trzymaja sie dlugo i nawilzaja ,

reszty nie znam , a tej kredki do oczu sama jestem ciekawa :)
=====
annaM

1. Data: 2005-01-31 17:05:32

Od: "-=Mania=-" <MartynaWojcik[usunto]@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej, wpadł mi w ręce marcowy katalog Avon i mama ochotę zamówić kilka
> rzeczy. Sotąd nei miałam okazji używac ich kosmetyków i dlatego proszę Was
uzywam go od kiedy jest - sama nie wiem ile to juz lat ;))
ostatnio jako rozu, jest naturalny, jednak nakladajac go trzeba uwazac gdyz
ciemnieje z pewnym opoznieniem ;)

> 2. błyszczyka Glazewear Lip Gloss
osobiscie blyszczykow nie lubie ale klientki go chwala

> 3. Kredki do powiek metaliczny blask odcień Peach Ice
mam je wszytskie i uzywam na codzien, im mocniej przycisniesz kredke tym
intensywniejszy kolor wiec delikatny makijaz tez da sie zrobic ;)

> 4. Balsamu po goleniu dla mężczyzn
tu sie nie wypowiem bo moj TZ sie nie goli

-=Mania=-
gg 2095710

1. Data: 2005-01-31 17:29:35

Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:
> 1. pudru brązującego w kulkach

Mialam jakis czas temu, fajnie wyglada, jednak przy jasnej karnacji nie
mozna go zbyt duzo nakladac, buzka fajnie sie w nim prezentuje

> 2. błyszczyka Glazewear Lip Gloss

Bardzo je lubie mialam juz chyba wszysttkie kolory, ale moj ulobiony to
tickled pink i darling pink, bardzo ladnie sie prezentuja na ustach, a co do
trwalosci to tak srednio, chociaz u mnie to malo ktroy blyszczyk wytrzymuje
bo zaraz je zjadam :))

Mariolkka

1. Data: 2005-01-31 18:30:22

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> [...]
> rzeczy. Sotąd nei miałam okazji używac ich kosmetyków i dlatego proszę Was o

Nawilza srednio, ale trzyma sie jak glupi, nawet przy jedzeniu. Szkoda
tylko, ze kolor, w ktorym go mam (brown sugar bodajze) wyszedl raczej z
mody...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-01-31 22:27:34

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hej, wpadł mi w ręce marcowy katalog Avon i mama ochotę zamówić kilka
> rzeczy. Sotąd nei miałam okazji używac ich kosmetyków i dlatego proszę Was

Jest super,ladnie wyglada na buzi oraz jest strasznie wydajny.

> Co do 1. pudru to wystarczy informacja czy ładnei się rozprowadza i czy
> wygląda naturalnie i nie świeci się na twarzy,

Wyglada naturalnie i raczej sie nie swieci.

Magda

1. Data: 2005-02-01 09:07:16

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 1. pudru brązującego w kulkach
> 2. błyszczyka Glazewear Lip Gloss
> 3. Kredki do powiek metaliczny blask odcień Peach Ice

myślę, ze wybrałaś całkiem dobre produkty
o nr 1 i 2 dziewczyny juz napisały i zgadzam sie z ich opiniami
co do nr 3 - kredki do powiek, to sama się przymierzam do zakupu, ma dobre
opinie na wizażu
o balsamie nic nie wiem

Asia

---

1. Data: 2005-02-01 11:12:54

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
> Co do 1. pudru to wystarczy informacja czy ładnei się rozprowadza i czy
> wygląda naturalnie i nie świeci się na twarzy

zależy, jaki masz koloryt cery. ja latem używam na całą twarz, wtedy wygląda
naturalnie, nie świeci się wcale. ale zimą już nie mogę używać na całą twarz,
bo taka opalenizna jest nienaturalna. natomiast stale używam do modelowania
twarzy. przeraźliwie wydajny, starcza na lata.

> 3. Kredki do powiek metaliczny blask odcień Peach Ice
> o 3.kredce chciałabym wiedzieć czy nadaje się na co dzień a nie tylko na
> karnawał z tym metalicznym blaskiem.

szczerze mówiąc, to na karnawał ona jest na mnie za słabo widoczna :) mam
odcień Creamy Ice i np. kredka rozjaśniająca o podobnej nazwie jest od niej
bardziej widoczna. ta niby ma taki metaliczny połysk, ale nie jakoś b.
widoczny. używam tylko jako kredki, a nie w roli cienia, gdyż wtedy zbiera
się w załamaniu powieki.

> 4. Balsamu po goleniu dla mężczyzn
i 4 - balsam - czy rzeczywiście łagodzi
> podrażnienia i co o nim sądzą Wasi TZ ;-)

TZ to nie używa akurat tego, tylko Nivea, ale brat twierdzi, że łagodzi
podrażnienia i jest bardzo nawilżający.

1. Data: 2005-02-02 11:04:57

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maniu,czy kredka Mint Ice jest mocno zielona czy delikatnie?
I jescze kolor Icicle czy jest błekitny jasno czy niebieski ?

mumu

1. Data: 2005-02-02 11:58:31

Od: "-=Mania=-" <MartynaWojcik[usunto]@acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Maniu,czy kredka Mint Ice jest mocno zielona czy delikatnie?
> I jescze kolor Icicle czy jest błekitny jasno czy niebieski ?
>
> mumu
One wszytskie są jaśniutkie, poprzednie te rozswietlające miały znacznie
intensywniejsze kolorki.

-=Mania=-
gg 2095710

Maseczka - pod oczy?