odżywka do włosów

1. Data: 2005-01-31 13:43:26

Temat: odżywka do włosów
Od: "Michal Gancarski" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam krótkie, sucho-normalne włosy, póki co bardzo gęste (23 lata to chyba
za wcześnie na łysienie :-)). Profilaktycznie zacząłem używać odżywki
Plantica V firmy Ziaja. Kupiłem ją, bo była pierwszą z brzegu odżywką do
mojego rodzaju włosów, jaką w sklepie zobaczyłem. Jako, że nie znam się na
pielęgnacji włosów, bo dotychczas używałem tylko szamponu, chciałbym się
was spytać, czy dokonałem dobrego zakupu i czy ewentualnie polecacie
jakieś inne preparaty tego typu.

Dzięki.

--
Michal Gancarski

1. Data: 2005-01-31 21:25:47

Temat: Re: odżywka do włosów
Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałbym się was spytać, czy dokonałem dobrego zakupu i czy ewentualnie
> polecacie jakieś inne preparaty tego typu.

moze napisz w jakim celu kupiles ta odzywke ;)
np masz lupiez, zbyt suche sterczace wlosy, a moze wogole nie sprawiaja Ci
problemow i chciales je tylko wzmocnic?

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-01-31 22:28:04

Od: "Michal Gancarski" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 31 Jan 2005 22:25:47 +0100, Beata <s...@i...net.pl> wrote:

> moze napisz w jakim celu kupiles ta odzywke ;)
> np masz lupiez, zbyt suche sterczace wlosy, a moze wogole nie sprawiaja
> Ci
> problemow i chciales je tylko wzmocnic?

Dokładnie tak. Kiedyś miałem łupież ale to było dawno i go wytępiłem.
Potem chwilowy nawrót załatwiłem Nizoralem. Ogólnie same włosy zawsze
miałem, nie chwaląc się, bardzo ok. To nie tylko moja opinia :-). Są gęste
i po prostu zdrowe. Odżywkę kupiłem, żeby je dodatkow wzmocnić, tak jak
piszesz. Chodzi o to, że mnie pewnie też kiedyś czeka wypadanie i
chciałbym się na zaś zabezpieczyć :)

Michal Gancarski

1. Data: 2005-01-31 23:49:48

Od: "wronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Gancarski" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> Odżywkę kupiłem, żeby je dodatkow wzmocnić, tak jak
> piszesz. Chodzi o to, że mnie pewnie też kiedyś czeka wypadanie i
> chciałbym się na zaś zabezpieczyć :)

Odzywka raczej nie zpobiega wypadaniu wlosow pozniej - dziala teraz i na to,
czego aktualnie potrzebuja twoje wlosy (czyli - czy trudno sie rozczesuja,
czy sa suche, czy tluste, czy nie maja blasku, czy stercza, czy nie
stercza). A jesli chodzi o "niewypadanie" to witaminy i mineraly.

wronka
www.szum.com.pl
www.twistedlegz.com

krem Dermika M