pytanie

1. Data: 2006-03-23 07:35:14

Temat: pytanie
Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

chciałbym się zapytac, może ktoś wie .....
jak mozna osiągnąć stężenie alkoholu w organizmie na pozimie 1,5 promila nie
pijąc wogle alkoholu ? mierząc w wydychanym powietrzu
Jest taka mozliwosc ? jakiś syrop ? cukierki ?

2. Data: 2006-03-23 07:38:00

Temat: Re: pytanie
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

łysy napisał/a:
> [...]
>pijąc wogle alkoholu ? mierząc w wydychanym powietrzu
>Jest taka mozliwosc ? jakiś syrop ? cukierki ?
Obawiam się, że nie ma i prawku powiesz "Pa! Pa!".
I jakoś mnie to cieszy. :-)

3. Data: 2006-03-23 07:46:55

Od: "łysy" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tu nie chodzi wcale o prawo jazdy , więc się nie ciesz

4. Data: 2006-03-23 08:19:10

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak mozna osiągnąć stężenie alkoholu w organizmie na pozimie 1,5 promila
> nie pijąc wogle alkoholu ?

Podac dozylnie mocno rozcienczony z sola fizjologiczna i powoli ;)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-03-23 08:33:52

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dvtllg$73i$1@inews.gazeta.pl...

> Podac dozylnie mocno rozcienczony z sola fizjologiczna i powoli ;)

zastanawiam sie czy skoro mierzona jest ilosc w _wydychanym_ powietrzu, to
nie można by np przepłukać ust spirytusem i zaraz potem dmuchnąć?

aczkolwiek to baaardzo śliska linia obrony ;) - po takim wyczynie z reguly
delikwent sam prosi na kolanach o badanie krwi...

Adam

6. Data: 2006-03-23 08:52:17

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

łysy napisał(a):
> [...]
> pijąc wogle alkoholu ? mierząc w wydychanym powietrzu
> Jest taka mozliwosc ? jakiś syrop ? cukierki ?

kiedys była afera bodajże z flegaminą, złapali kolesia, podmuchał i
wyszło mu ileś tam promila, ale nic mu nie zrobili, bo okazało sie, ze
to był syropek

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

7. Data: 2006-03-23 09:03:56

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie pijąc wogle alkoholu ? mierząc w wydychanym powietrzu
> Jest taka mozliwosc ? jakiś syrop ? cukierki ?

po pierwsze zatytulowales swojego posta "Pytanie"
widzisz, tak sie sklad, ze 99% postow na grupie
to pytania a tytul sluzy do tego aby cos w nim sensownego
zawrzec, dobrze, ze wszyscy nie tytuluja swoich postow
"Pytanie"

twierdzisz, ze nie o prawko chodzi , wiec o co ????
cos mi sie nie chce wierzyc, ze nie sluzy to tobie lub komus
innemu do wykrecenia sie

Tomek

8. Data: 2006-03-23 09:13:18

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomm" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to pytania a tytul sluzy do tego aby cos w nim sensownego
> zawrzec, dobrze, ze wszyscy nie tytuluja swoich postow

Tu masz rację :-)

> twierdzisz, ze nie o prawko chodzi , wiec o co ????
> cos mi sie nie chce wierzyc, ze nie sluzy to tobie lub komus
> innemu do wykrecenia sie.

A może jak juz pytanie zadał, to mu odpowiedzieć ;-)

to nie jest pl.sci.medycyna.spiskowateoriadziejow ;-)

A podobno alkoholizowac się można wtykając tampon nasączony alkoholem, tak
podobno robiły
kobietki. Tylko gdzie ta biedak ma sobie wsadzic ten tampon :-) Podobno się
alkohol wchłania jak czopki :->

Pozdrawiam :-)

Seco

9. Data: 2006-03-23 09:30:15

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może jak juz pytanie zadał, to mu odpowiedzieć ;-)
>
> to nie jest pl.sci.medycyna.spiskowateoriadziejow ;-)

wiesz, wystarczy sobie troche poczytac o problemach tego pana:

http://www.grupy.egospodarka.pl/Jakie-prawo-ma-polic
ja,t,139353,8.html

Tomek

10. Data: 2006-03-23 09:37:47

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, wystarczy sobie troche poczytac o problemach tego pana:
>
> http://www.grupy.egospodarka.pl/Jakie-prawo-ma-polic
ja,t,139353,8.html

Słusznie, interesująca lektura ;-)

Pozdrawiam

Seco

Swedzenie piszczeli/lydek, dziwne zgrubienia na lydkach
Nowa Porodówka w Tychach zaprasza :)
Lekarze - Szantymaniacy !
Porażenie akomodacji - jak silne i jak długo trwa?
Guzek w męskiej piersi