pytanie

1. Data: 2002-02-24 17:04:17

Temat: pytanie
Od: "veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a chlebek to lepiej z maselkiem (oczywiscie z umiarem) czy lepiej bez?

veronika

2. Data: 2002-02-24 17:16:37

Temat: Re: pytanie
Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik veronika <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5b6f3$nnh$...@s...icm.edu.pl...
> a chlebek to lepiej z maselkiem (oczywiscie z umiarem) czy lepiej bez?

bzu to ja jeszcze nie jadłam ;-)))

A tak poważnie, to zależy jednak od stosowanej diety. Jeśli stosujesz MŻ, to
chyba nie ma znaczenia. Ale dla żołądka lepiej sam chlebek, albo samo
masełko.

Pozdrawiam,
Karolina

3. Data: 2002-02-26 14:24:47

Od: "M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BEZ to nie wiem, ale syrop z kwiatu bzu dzikiego do herbatki..... mniam.
Tylko szkoda, że to ma tyle cukru w sobie ;-((((
Magda

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A tak poważnie, to zależy jednak od stosowanej diety. Jeśli stosujesz MŻ,
> chyba nie ma znaczenia. Ale dla żołądka lepiej sam chlebek, albo samo

Czy jest sens ........?
Visita il mio sito
czy jedzenie o regularnych porach jest lepsze od takiego"na chybil trafil"
czy ktos moze mi poleic jakies skuteczne cwieczenia...
Dieta raczej dla wszystkich