czy jedzenie o regularnych porach jest lepsze od takiego"na chybil trafil"

1. Data: 2002-02-24 04:36:43

Temat: czy jedzenie o regularnych porach jest lepsze od takiego"na chybil trafil"
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

tak jka w temacie ... i ktory wariant jest lepszy jesli chce sie schudnac
???
i czy regularne,inensywne,godzinne chodzenie,spacerowanie mozna uznac za
dobre cwiczenia areobowe pozwalajce schudnac ?

2. Data: 2002-02-24 10:00:00

Od: "karolina" <karolina<wytnij>@bauhaus.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście, że tak. W zasadzie nie wiem na czym to polega, ale moooja mama
się odchudzała takim sposobem. Jadła 5 razy dziennie. O 7:30, o 12:00, o
15:00, o 16:30 i o 18:30. O 7:30 śniadanie, potem drugie śniadanie,
następnie przekąska, później obiad a na koniec kolacja. I jadła w małych
ilościach. A co do ćwiczeń to najlepsze jest pływanie, kolarstwo i spacery.
Powodzenia!
~karolina

czy ktos moze mi poleic jakies skuteczne cwieczenia...
Dieta raczej dla wszystkich
kalorie
OT: plywanie.
W sieci znalezione. Też rodzaj diety