pytanie

1. Data: 2001-08-08 13:35:07

Temat: pytanie
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem w ciazy 8 miesiac i okropnie puchna mi nogi /stopy do polowy lydek /,
czy ktos z Was ma jakis pomysl jak temu zaradzic? Dzieki za odpowiedzi.

Ania

2. Data: 2001-08-08 14:54:41

Temat: Re: pytanie
Od: "Lisa Benetti" <l...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jestem w ciazy 8 miesiac i okropnie puchna mi nogi /stopy do polowy lydek
/,
> czy ktos z Was ma jakis pomysl jak temu zaradzic? Dzieki za odpowiedzi.

To jest dość typowa dolegliwosc trzeciego trymestru. Proponuje jak najwięcej
trzymać nogi w linii tułowia lub powyżej, nie stać godzinami, codziennie
spacerować i ograniczyc spożycie soli kuchennej. Poza tym taką dolegliwość
zgłasza się lekarzowi.

Lisa

3. Data: 2001-08-08 17:21:17

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam!
> Jestem w ciazy 8 miesiac i okropnie puchna mi nogi /stopy do polowy lydek
/,
> czy ktos z Was ma jakis pomysl jak temu zaradzic? Dzieki za odpowiedzi.

Obrzęki dłoni, stóp i twarzy spowodowane są zatrzymaniem płynów przez
ciężarny organizm. Płyny gromadzą się w dolnych częściach ciała.
Odpoczywaj unosząc nogi, unikaj długotrwałego stania, które sprzyja
gromadzeniu się płynów w nogach i dłoniach. Nie przemęczaj się podczas
upałów, unikaj bardzo słonych potraw - sól sprzyja zatrzymywaniu płynów.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

onkologia - pytanie poważne.
pytanko do dermatologa!
onkologia - pytanie na poważnie.