pytanie: co standardowa osoba ludzka ma

1. Data: 2002-10-12 12:55:14

Temat: pytanie: co standardowa osoba ludzka ma
Od: "Justyna" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

..z lewej strony nisko pod żebrami? Anatomii ostatnio
uczyłam się w liceum, a na dostępnych mi obrazkach
w tym strategicznym miejscu zionie pustka. Czy ktoś
z Was mógłby mi powiedzieć, co to może być i czy
warto iść z tym do lekarza, jeśli boli? (nie żeby jakoś
niewytrzymywalnie, ale: od dotyku, od wdechu, od
skłonu itp.) I czy ból tego czegoś tajemniczego może
być efektem niedoleczonego zapalenia oskrzeli?

Bardzo, bardzo, bardzo będę wdzięczna za odpowiedź,
bo może powinnam iść z tym do lekarza, a nie chciałabym
się ośmieszyć.

Pozdrawiam wszystkich --

Justyna

2. Data: 2002-10-12 18:19:42

Temat: Re: pytanie: co standardowa osoba ludzka ma
Od: "Dobry Gitarzysta" <t...@a...ru> szukaj wiadomości tego autora

śledziona?

3. Data: 2002-10-12 20:31:12

Od: "Justyna" <a...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dobry Gitarzysta"

> śledziona?

Yhm, i z czym to się je? Znaczy -- iść do ośrodka, czy samo przejdzie? Pozdrawiam
jeszcze bardziej obolała.

J.

4. Data: 2002-10-12 22:49:11

Od: "-=!!NightMare!!=-" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <a...@w...home.pl> napisał w wiadomości
> Yhm, i z czym to się je? Znaczy -- iść do ośrodka, czy samo przejdzie?
Pozdrawiam jeszcze bardziej obolała.

Sledziona jest normalnym narzadem, ktory odpowiada za produkcje krwi. Jedmak
powinnas isc do lekarza jesli Cie boli w jej miejscu bo to oznacza iz masz
ja powiekszona. Poza tym mam pytanko: palisz?

--
-------------------------=!!NightMare!!=------------
-----------

5. Data: 2002-10-13 00:18:18

Od: "Maciej Jędrzejko \(Banana Boat\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skłonu itp.) I czy ból tego czegoś tajemniczego może
> być efektem niedoleczonego zapalenia oskrzeli?

Sledziona, nerka, nadnercze, jelito grube, opłucna.... idź do lekarza...

> Bardzo, bardzo, bardzo będę wdzięczna za odpowiedź,
> bo może powinnam iść z tym do lekarza, a nie chciałabym
> się ośmieszyć.

Tylko głupi lekarz będzie sie z Ciebie smiał, madry rozwieje twoje
wątpliwości chocby rozmową - jesli uzna ze ból nie jest spowodowany niczym
niepokojącym. Głupich lekarzy NAPRAWDĘ jest znacznie MNIEJ niz mądrych tyle
ze o tych pierwszych znacznie wiecej sie mówi
((
Jesli chcesz żeby lekarz był twoim partnerem w chorobie to traktuj go jak partnera i
pomóz mu - przyjrzyj sie swoim dolegliwościom i dokładnie opisz je sobie na kartce
a potem spokojnie mu zreferuj a potem dziel sie z nim swoimi wątpliwościami i stosuj
scisle do jego zalecen.
Powodzenia.

Ssssciskam
Maciej Jędrzejko
_________________________________
www.banana.szanty.pl
www.zeza.szanty.pl
e-mail zespołu : b...@s...art.pl
e-mail festiwalu : z...@s...art.pl
e-mail priv : m...@w...pl
GSM/SMS 505073905
GaduGadu 1762760

6. Data: 2002-10-13 22:22:22

Od: "Andrzej Fabian" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powinnaś pojść do lekarza, może to być podraznienie opłucnej po zapal płuc
np małoobjawowym. W tym miejscu jest śledziona , nad nia dolny brzek płuca,
pod nia jelito grube.
cześc w.
Użytkownik Justyna <a...@w...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SYUp9.83647$M...@n...chello.at...
> [...]
>
> Bardzo, bardzo, bardzo będę wdzięczna za odpowiedź,
> bo może powinnam iść z tym do lekarza, a nie chciałabym

Katowicki okulista?
deklaracja z aumaaty
Tłuste Włosy !!!
banalne pytanie
ustalanie ojcostwa - testy na zawartosc narkotykow