pytanie do "Opty" - przeciwskazania

1. Data: 2004-09-01 12:20:57

Temat: pytanie do "Opty" - przeciwskazania
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Jakoś nie mogę znaleźć na stronach i w archiwum grupy przeciwskazań
co do stosowania diety optymalnej. Możecie podać jakieś linki, itp?

2. Data: 2004-09-01 12:35:41

Temat: Re: pytanie do "Opty" - przeciwskazania
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Jakoś nie mogę znaleźć na stronach i w archiwum grupy przeciwskazań
> co do stosowania diety optymalnej. Możecie podać jakieś linki, itp?

nie ma przeciw wskazań

3. Data: 2004-09-01 12:48:58

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik czarnyjanek pisze:

> nie ma przeciw wskazań
Możesz podać jakiś link, bibliografię, cytat z ksiązki?

4. Data: 2004-09-01 12:53:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Możesz podać jakiś link, bibliografię, cytat z ksiązki?

jak pisze twórca żywienia optymalnego: dieta ta została dana ludziom przez
bogów.
a bogowie sie nie myla co potwierdza praktyka dnia codziennego 3 milionów
optymalnych.
a tu masz kilka przydatnych linków

5. Data: 2004-09-01 13:23:04

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Możesz podać jakiś link, bibliografię, cytat z ksiązki?

tak tylko sie wtrącę ;) uczestniczyśz w strojeniu zartów w stylu
czarnojankowym , bardzo mozliwe ze za chwilę dołączy kolega Cooler , do
jego zartu dopisze się Sowa , podsumuje to Karolina Duszołap ;)
Matuszewska a potem nastąpi zdziwienie ze nikt nie chce pisać na pmd

Slawek

6. Data: 2004-09-01 13:24:46

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):

> jak pisze twórca żywienia optymalnego: dieta ta została dana ludziom przez
> bogów.

dr J.K. musial miec dostep do dobrego towaru... Ktos wie co bral?

> a bogowie sie nie myla co potwierdza praktyka dnia codziennego 3 milionów
> optymalnych.

zastanawia mnie ta liczba 2-3mln optymalnych. ja nie wierze zeby w Pl
byly 2-3 mln osob, ktore umialyby wskazac co to sa weglowodany, bialka i
tluszcze, umialy powiedziec co w ktorym produkcie przewaza (chocby w
przyblizeniu). ja na forach widze ludzi pytajacych sie ktore z - olej
slonecznikowy, oliwa z oliwek, olej rzepakowy czy tran - nich jest
tluszczem roslinnym. nie zartuje. ja nawet nie wierze w to, ze 3mln
polakow jest wogole na jakiejs diecie - dowolnej (dluzej niz pare tyg) -
a przeciez DO to sposob odzywiania a nie dietka na moment

pozd
WiRAHA

7. Data: 2004-09-01 13:29:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jego zartu dopisze się Sowa , podsumuje to Karolina Duszołap ;)
> Matuszewska a potem nastąpi zdziwienie ze nikt nie chce pisać na pmd

tylko w przeciwieństwie do ciebie ja podałem kilka linków ktore pomoga
odpowiedziec na dreczące kolege pytania.prosił o kilka linków więc je
dostał.
jeśli uważasz,że sa jakieś przeciwwskazania odnosnie DO to napisz.chetnie
poczytamy co masz do powiedzenia w temacie .ale jesli nie widzisz,zadnych
przeciwwskazań to nie bardzo rozumiem dlaczego zabierasz głos krytykujac
mnie .
mozesz napisać ,że zgadzasz się ze mna ,ze nie ma zadnych przeciwwskazań
odnosnie stosowania DO a nie wyjezdzać personalnie pod moim adresem.

8. Data: 2004-09-01 13:39:02

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> dr J.K. musial miec dostep do dobrego towaru... Ktos wie co bral?

chyba troche przesadziłeś.wiadomo wszystkim jest iz doktor kwasniewski jest
swiatowej sławy lekarzem i dietetykiem .twórca diety opartej na naturalnych
i optymalnych dla człowieka produktach.

> [...]
> polakow jest wogole na jakiejs diecie - dowolnej (dluzej niz pare tyg) -
> a przeciez DO to sposob odzywiania a nie dietka na moment

ten błedny ogład bierze się z tego,ze wielu optymalnych nie ma dostępu do
netu.jest to spisek koncernów farmaceutyczno-spozywczych które chca
zagłuszyc prawde.
ale to sie zmieni gdy optymalni przejmą rządy w tym kraju,oczywiście w
sposób demokratyczny.

pytanie do optymalnych
czy to prawda ,że doktor kwaśniewski jest miłosnikiem poezji leopolda
staffa??
bo jak czytam jego teksty to pobrzmiewa tam delikatna nutka poetycka w
stylu l.staffa.

9. Data: 2004-09-01 13:39:15

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> mozesz napisać ,że zgadzasz się ze mna ,ze nie ma zadnych przeciwwskazań
> odnosnie stosowania DO a nie wyjezdzać personalnie pod moim adresem.
Ja również, tak jak kolega slawek, zrozumiałem Twoją wypowiedź jako
napisaną z przymróżeniem oka. Ponadto w wypowiedzi slawka nie znalazłem
żadnych ataków na podmiot. Czyli na Ciebie.

10. Data: 2004-09-01 13:42:36

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
> [...]

> staffa??
> bo jak czytam jego teksty to pobrzmiewa tam delikatna nutka poetycka w
Choć optymalnie nie czując się jednak odpowiadam:
Wizjonerzy tak mieli. Patrz np na "Kapitał" oraz biografię Marksa.
;-)

Jajka na twardo bez ograniczen?
Kalkulatorek
Centrum Profilaktyki Zdrowia ???