pytanie do dentystów lub studentów stomatologii

1. Data: 2007-02-20 21:06:35

Temat: pytanie do dentystów lub studentów stomatologii
Od: "sedzia" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę do studentów stomatologii : gdzie można znaleźć info o
rekonstrukcyjnych materiałach dentystycznych? chodzi mi głównie o książki.
Ktoś mi polecił książkę autorstwa Combe, Cambe czy coś w tym stylu? Z góry
dziękuję za pomoc.

2. Data: 2007-02-20 21:49:20

Od: "Uchatka" <k...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Combe E.C. - Wstęp do materiałoznawstwa stomatologicznego, Warszawa: Wydaw.
Medyczne Sanmedica.
Pozdrawiam "Uchata" ;)

It has removed 1692 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

3. Data: 2007-02-20 22:07:53

Od: "Uchatka" <k...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze moze ...
Craig R., Powers J., Wataha J. - Materiały stomatologiczne, Wrocław: Wydaw.
Medyczne Urban i Partner.

Kordasz P., Wolanek Z. - Materiałoznawstwo protetyczno-stomatologiczne,
Warszawa: PZWL

It has removed 1693 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

kila - kilka pytan prosze o pomoc
Ząb po ekstrakcji - pytanie do stomatologów
Naderwanie wiezadła?
sprzedam`
? H5N1 i głodowanie