pytanie do dermatologow o opryszczke

1. Data: 2000-12-13 19:43:24

Temat: pytanie do dermatologow o opryszczke
Od: "Mike" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Postanowilem zajrzec na ta grupe bo zastanawiam
sie nad jedna rzecza. Z gory uprzedzam, ze jestem
kompletnym laikiem.

Otoz spedzilem trzy upojne wieczory (i noce) z nowopoznana
dziewczyna. Dzis rano okazalo sie, ze
zaczerwnienie na jej ustach to nie zwykly wyprysk
tylko powiedziala, ze to wychodzi jej opryszczka,
ktora od lat jej sie nie ujawniala. Oczywiscie jako
czlowiek ktory nigdy czegos takiego nie mial
(ani nikt z bliskiego otoczenia) specjalnie
sie nie przejalem. Dzis zajrzalem do inetu i
lekko sie zdziwilem, ze to moze byc calkiem
zlosliwa przypadlosc. Oczywiscie zaraz
zaczelo mnie cos swedziec na wardze (lecz to
chyba sugestia :)

Pytanie brzmi. Co powinnienem zrobic ?
Czy jesli grozi mi "pierwotne zakazenie"
(tak bylo napisane w ktoryms z artykulow), to
czy nie powinnienem zastosowac jakichs lekow,
lub masci ? Tak prewencyjnie. Czy moze
powinnienem pojsc do lekarza (internisty ?
dermatologa ?) Troche sie obawiam, bo w ogole to nie
jestem konskiego zdrowia...

Z gory dziekuje za odpowiedz.
Michal
_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

2. Data: 2000-12-13 21:51:39

Temat: Re: pytanie do dermatologow o opryszczke
Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mike" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lub masci ? Tak prewencyjnie. Czy moze
> powinnienem pojsc do lekarza (internisty ?
> dermatologa ?) Troche sie obawiam, bo w ogole to nie

Zovirax - jak tylko zacznie swedziec, albo pokaze sie najmniejsz chocby
zmiana!
kosztuje najwiecej , ale jest chyba najlepszy...
o narzady plciowe sie nie martw - inny typ wirusa

fajnie chociaz bylo ? :)

pozdr

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

3. Data: 2000-12-14 19:42:04

Od: "Michal" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"RadeQ" <r...@k...chip.pl> wrote:

>Użytkownik "Mike" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
>>

>Zovirax - jak tylko zacznie swedziec, albo pokaze sie najmniejsz chocby
>zmiana!
>kosztuje najwiecej , ale jest chyba najlepszy...

OK dzieki. Zaraz kupie aby miec pod reka :)

>o narzady plciowe sie nie martw - inny typ wirusa

O tym nawet nie wiedzialem :0

>fajnie chociaz bylo ? :)

Nawet bardzo, ale zawsze jakis drobiazg
musi popsuc ideal ;)
Michal
_______

4. Data: 2000-12-14 21:30:42

Od: "Ewa" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zovirax - jak tylko zacznie swedziec, albo pokaze sie najmniejsz chocby
> zmiana!
> kosztuje najwiecej , ale jest chyba najlepszy...

i dziala rewelacyjnie:(( nie masz opryszczki w miejscu, gdzie zaczynalo
swedziec, tylko obok:((
przynajmniej na mnie tak dziala:((
Ewa

5. Data: 2000-12-15 09:07:57

Od: o...@p...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" napisał(a):

> i dziala rewelacyjnie:(( nie masz opryszczki w miejscu, gdzie zaczynalo
> swedziec, tylko obok:((
> przynajmniej na mnie tak dziala:((
> Ewa

Po pierwsze dermatolodzy niewiele wiedzą o leczeniu opryszczki (dla mnie leczenie to
usuwanie przyczyn a nie objawów, tak jak to dziś dominuje)

Strasznie mi przykro, ale opryszczka jest objawem słabej odporności i jakiekolwiek
maści na szczury, nawet tak drogie jak Zowirax działają objawowo a nie przyczynowo.
Co widać na twoim przykładzie, tam gdzie nie ma zowiraxu i tak wirus się pojawia.
Jedyną metodą na opryszczkę jest zwiększenie odporności organizmu.
A to można osiągnąć najłatwiej na drodze naturalnej, poprzez odpowiednie żywienie
organizmu.
Jeśli jesz chudo, dużo cukrów prostych i mało wartościowego białka (zwierzęcego) masz
niestety małe szanse na poradzenie sobie z tak sprytnym wirusem jakim jest ten od
opryszczki.
Pozdrawiam
Jacek

PS. Od kiedy (3 lata) zacząłem się żywić wg wskazań j.Kwaśniewskiego miałem 2 razy
opryszczkę (na samym początku), wcześniej raz na 2 miesiące lub częściej.

Pewnie i tak z tych sugestii nie skorzystasz ale ja wiem ze to tak działa więc sobie
napisałem.

--

Wysłano ze strony http://newsreader.linuxnews.pl/

Glaxo reklamuje nikotyne w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu
Rezonas, atomograf
wyniki ob
EGZEMA
pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane