EGZEMA

1. Data: 2000-12-13 13:32:23

Temat: EGZEMA
Od: "Muchelek" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie. Czy egzema jest wyleczalna? Slyszalam,że ciągnie się latami.
Jakie maści mogą pomóc, chociaż załagodzić rany, wypryski?
Dodam, że testy alergiczne nic nie wykazują. Pewnie chodzi tu o krzyzowke
alergenów, ale zbadanie tego jest niemożliwe.
Może ktoś coś slyszał?
Dzięki
Magda

2. Data: 2000-12-13 22:40:04

Temat: Re: EGZEMA
Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy egzema jest wyleczalna? Slyszalam,że ciągnie się
latami.
> Jakie maści mogą pomóc, chociaż załagodzić rany, wypryski?
> Dodam, że testy alergiczne nic nie wykazują.

Zyje sobie z egzema na rekach. Teraz jest dobrze, ale 15 lat temu moje
dlonie byly jedna wielka rana... Wyskakuje mi - juz wiem od
czego i staram sie unikac - m. in. pewnych mydel (np. Dove), niektorych
proszkow do prania i srodkow czystosci (wszystko co zabija "wszelkie
zarazki i usuwa tluszcz"), nie moge dotykac bezposredno reka ogorkow
kiszonych, kapusty kiszonej itd. Nauczylam sie wiele prac wykonywac w
gumowych rekawiczkach. Ale wiem, ze egzema wystepuje nie tylko na
rekach, jak u mnie.
Stosuje Lorinden A. Jeszcze zaden lekarz dermatolog nie zaproponowal mi
nic innego. Na recepte. Tylko w ciazy i podczas karmienia nie uzywac!!!
********
Iwa
********

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

3. Data: 2000-12-14 01:39:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa napisał(a):

> Stosuje Lorinden A. Jeszcze zaden lekarz dermatolog nie zaproponowal mi
> nic innego. Na recepte.

Z tego co wiem, to Lorinden A jest na grzybicę a może się mylę?...Pomaga
Ci?

Kaja

4. Data: 2000-12-14 10:38:08

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co wiem, to Lorinden A jest na grzybicę a może się
>mylę?...Pomaga Ci?

Nie konczylam medycyny i nie wiem na co jest jeszcze Lorinden A. Mnie
na MOJA egzeme (stwiedzona przez lekarzy) pomaga.

******
Iwa
******

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

5. Data: 2000-12-14 14:00:45

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiszonych, kapusty kiszonej itd. Nauczylam sie wiele prac wykonywac w
> gumowych rekawiczkach. Ale wiem, ze egzema wystepuje nie tylko na

Ojciec to mial na rekach i sie wyleczyl proszkiem E, w ktorym myl rece.
Egzema wyskakiwala takze w rekawiczkach i nawet przy samym kontakcie z
czysta woda.

A dawniejszy proszek enzymatyczny E mu pomogl.
Ten stary niebieski.
Zapytaj sie jakich uzywali enzymow do jego produkcji.

6. Data: 2000-12-14 19:55:30

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> [...]
>
> A dawniejszy proszek enzymatyczny E mu pomogl.
> Ten stary niebieski.
> Zapytaj sie jakich uzywali enzymow do jego produkcji.

Znowu się zaczyna to samo!
Nie wiem ile masz lat, ale kiedyś nie było takiego dużego wyboru proszków do
prania i mężczyżni prali sobie koszule w proszku E...Jak ktoś mial wrażliwą
skórę, to od tego proszku robiły się rany na rękach.
Przestań wreszcie wpuszczać ludzi w maliny! :-DDDDDDD

Kaja

7. Data: 2000-12-14 21:49:05

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> "Jacek D." napisa?(a):

> Znowu si? zaczyna to samo!
> Nie wiem ile masz lat, ale kiedy? nie by?o takiego du?ego wyboru proszków do
> prania i m??czy?ni prali sobie koszule w proszku E...Jak kto? mial wra?liw?
> skór?, to od tego proszku robi?y si? rany na r?kach.

Ja nie wiem komu sie robily od tego rany i dlaczego.
Rany sie mogly robic od sody a nie enzymow.
Pomogly enzymy, bo myl rece w tym proszku, a nie moczyl godzinami.

Ani ci nie radze tego, ani nie polecam.

Widzialem 100% wyleczenie z egzemy po 5 letnim leczeniu u lekarzy
ciaglych zakazeniach, pekaniu skor, pecherzykach i ogolnej
nieprzydatnosci rak do kontaktu ze swiatem.

A czy to pomoze tobie czy komukolwiek to nie wiem.
Enzymy sa znane, wystarczy sie dowiedziec, a zracej sody mozna uniknac.

rece po E byly od razu delikatne, skora miekka i zywa i rozowa

a mycie w proszku E to byla minuta , a nie godzina.

Skoro pomoglo i setki ludzi ma takie problemy to niech kazdy wie.

A decyzje sam i tak podejmie.
Jak znasz inna skuteczna motode ktora pomogla choc w jednym przypadku to
napisz, bo naprawde jestes zalosna z ta swoja wscieklizna.

pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane
Urazy, krwiak po urazie
Brachial plexus - fundacja
pytanie do dermatologow
BSE i szczepionki