pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane

1. Data: 2000-12-13 12:16:06

Temat: pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane
Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam bardzo pilne pytanie- mam 22 lata i biore trzecie opakowanie Mercilonu.
Dzis wzielam dziewiata w tym cyklu tabletke, ale rano pojawilo sie
krwawienie. Czy jest ono niebezpieczne?
Czy tabletka jest nadal skuteczna?
Bralam przez 5 dni antybiotyk- duracef (cefalosporyna)- czy wplywa on na
dzialanie Mercilonu?
Chcialabym sie rowniez dowiedziec, czy biegunka, o ktorej mowa w ulotce
(ktora moze oslabic wchlanianie sie pigulki) musi byc silna, zeby zaburzyc
dzialanie tabletki, czy wystarczy jednorazowe "przeczyszczenie", aby
antykoncepcja zostala przerwana?Czy wystapienie krwawienia wyklucza
owulacje?
Bardzo prosze o odpowiedz, z gory serdecznie dziekuje,
zaniepokojona Iwicz

2. Data: 2000-12-13 13:23:16

Od: "dr Thomas Q" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwicz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dzialanie tabletki, czy wystarczy jednorazowe "przeczyszczenie", aby
> antykoncepcja zostala przerwana?Czy wystapienie krwawienia wyklucza

Na antykoncepcje najlepszy jest Lodreipein :)

3. Data: 2000-12-14 13:11:17

Od: "Iwicz" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dr Thomas Q <e...@p...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyj
nych napisał:917t2d$ba1$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Iwicz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mercilonu.
>
> Na antykoncepcje najlepszy jest Lodreipein :)
>

> tak, albo szklanka wody zamiast
dzieki za konsultacje........
;)
Iwicz

4. Data: 2000-12-15 09:37:41

Od: "Muchelek" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Krwawienie niekiedy sygnalizuje owulację. Może masz ją właśnie w 9 dniu
cyklu (przy braniu takich tabletek, cykle są zazwyczaj krótkie). Poza tym
takie plamienie często towarzyszy braniu pigułek, zwłaszcza w pierwszych
miesiącach (tak piszą w ulotkach i ja tak miałam) Potem organizm się
przyzwyczaja i już nie.
Zgadza się, ze antybiotyki osłabiają działanie tych tabletek, biegunka
również. Dlatego właśnie słyszy się ze ludzie zachodzą w ciązę mimo brania
hormonów. :-(
Nie martw się. Teoretycznie mogło się tak zdarzyć. Wracając do krwawienia,
może ono być więc oznaką zagnieżzającego się zarodka. Sprawdz to, zrób test.
Takie objawy jak widzisz mogą wiele oznaczać, nie wiadomo co to jest
naprawdę, więc na zapas się nie martw.
Pozdrawiam
Magda

5. Data: 2000-12-15 19:37:53

Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może ono być więc oznaką zagnieżzającego się zarodka. Sprawdz to, zrób test.
> Takie objawy jak widzisz mogą wiele oznaczać, nie wiadomo co to jest

dzieki Magda
czyli niestety powrot do kochanej prezerwatywy :(
buuu
Iwicz

6. Data: 2000-12-16 04:42:37

Od: "dradam" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Muchelek" <m...@h...com> wrote:

> [...]

Wysoce nieprawdopodobne (co najmniej). Skad ta informacja ?

Pozdrawiam

dradam
_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

7. Data: 2000-12-18 07:51:16

Od: "Muchelek" <m...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wysoce nieprawdopodobne (co najmniej). Skad ta informacja ?
>
>Pozdrawiam
>
>dradam

Nie jestem lekarzem, fakt.
Ale przynajmniej 4 moje kolerznki miały krwawienia we wczesnej ciąży,
myślały że to już koniec. Ale okazało się , że jest to normalne. I wszystkie
urodziły najzdrowsze dzieci.

Urazy, krwiak po urazie
Brachial plexus - fundacja
pytanie do dermatologow