pytanie do emigrantow:)

1. Data: 2003-12-30 21:41:03

Temat: pytanie do emigrantow:)
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie do ludzi przebywajacych poza polska - czy mozecie polecic strony
www sklepow z dobrym wyposazeniem spozywczym, gdzie mozna kupic rozne
smakolyki z ich stron np. z anglii, stanow czy francji, niedostepne w
polsce? tak sobie mysle, ze musza byc takie strony, takie sklepy, skoro jest
francuski sklep, ktory oferuje dostawe kazdego rodzaju sera w 24 h na calym
swiecie:) ceny ma pewnie kosmiczne, ale ja chcialabym zamowic jakies
angielskie herbatki, cynamonowe tik-taki, waniliowa nescafe itp.-niepsujace
sie rarytasy, ktorych w zyciu w polsce nie kupie, a nie ma mi kto ich
przywiesc...

pomooooozcie:))))

1. Data: 2003-12-30 23:13:48

Temat: Re: pytanie do emigrantow:)
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> mam pytanie do ludzi przebywajacych poza polska - czy mozecie polecic
strony
> www sklepow z dobrym wyposazeniem spozywczym, gdzie mozna kupic rozne
> smakolyki z ich stron np. z anglii,
Pytaj raczej osoby zamieszkałe w Polsce. Ja, jak chcę sobie kupić angielską
herbatkę, to idę do najbliższego sklepu, a nie latam po internecie. :-)

Hania

1. Data: 2003-12-31 00:09:25

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 30 Dec 2003 22:41:03 +0100, "rena" <r...@a...pl>
wrote:

> [...]
>angielskie herbatki, cynamonowe tik-taki, waniliowa nescafe itp.-niepsujace
>sie rarytasy, ktorych w zyciu w polsce nie kupie, a nie ma mi kto ich

A ja myslalem ze w Polsce mozna wszystko dostac....;->
Szukaj pod katem produktu a nie sklepu...pamietaj takze ze niektore
sklepy nie wysla do Polski i ze karta kredytowa jest niezbedna( a nie
debitowa z lokalnego banku)
;-)))
Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2003-12-31 00:14:15

Od: "ania" <a...@z...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.hollandbymail.com
http://www.hollandwinkel.nl/ - produkty holenderskie
a apropos waniliowego nescafe to sama zamowilam wlasnie waniliowa smietanke
do kawy (produkowana tylko na rynek amer. - w europie nie do dostania) z
www.DiscountCoffee.com
szukajac tej smietanki natrafilam na cala mase firm, ktore sie exportem
amerykanskich smakolykow zajmuja (produkty ceny maja normalne tylko
sie musisz liczyc z dosc wysokimi kosztami przesylki i z trudnosciami ze
znalezieniem
firmy, ktora wysyla do naszej czesci swiata)
pozdrawiam, ANia

np. firmy wysylajace do Polski
http://www.zchocolat.com/default.asp czekoladki
http://www.fudge-kitchen.co.uk/acb/index.cfm?DID=11&
af_id=44 toffi
http://www.highlandfayre.co.uk/index.html hampers (paczki??) z roznymi
smakolykami
http://www.expatshopping.com/ szkockie i brytyjskie produkty
http://www.cupoftea.uk.com/ herbata
http://www.paxtonandwhitfield.co.uk/cgi-bin/web_stor
e_new2/web_store.cgi
sery
http://pinconningcheese.com/Merchant2/merchant.mv?Sc
reen=SFNT&Store_Code=PC
sery/miesa

1. Data: 2003-12-31 00:18:41

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> angielskie herbatki, cynamonowe tik-taki, waniliowa nescafe
itp.-niepsujace
> sie rarytasy, ktorych w zyciu w polsce nie kupie, a nie ma mi kto ich
> przywiesc...
Angielskie herbatki w Demmer's Teahouse ... dobre sa
Cynamonowe tik-taki - sa na allegro w stalych dostawach :)
Szukajcie, a znajdziecie

Pozdrawiam
Magdalena

1. Data: 2003-12-31 01:09:35

Od: :: Solana :: <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:
> mam pytanie do ludzi przebywajacych poza polska - czy mozecie polecic strony
> www sklepow z dobrym wyposazeniem spozywczym

Nie moge polecic, bo nigdy nie korzystalam, ale znalazlam taki link:
http://directory.google.com/Top/Shopping/Food/Ethnic
_and_Regional/European/?tc=1

--
z zyczeniami poswiatecznymi, magda
Victoria (7,5) i Annika (2,5)

1. Data: 2003-12-31 07:08:36

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Art(Gruby) napisal(a):

>sklepy nie wysla do Polski i ze karta kredytowa jest niezbedna( a nie
>debitowa z lokalnego banku)

Nie jest niezbedna. Wystarczy typu charge.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-12-31 12:05:17

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanna Burdon" <h...@n...com> napisał w wiadomości

> Pytaj raczej osoby zamieszkałe w Polsce. Ja, jak chcę sobie kupić
angielską
> herbatkę, to idę do najbliższego sklepu, a nie latam po internecie. :-)

haniu kochana - znajdz mi w polsce twinnigs karmelowa - ozloce cie wowczas:)

1. Data: 2003-12-31 12:10:25

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> napisał w wiadomości

> Angielskie herbatki w Demmer's Teahouse ... dobre sa

nie rozpisywalam sie, ale szukam KONKRETNEJ... raz jedne delikatesy ja
sprowadzily i wiecej nie chca, a ja sie zakochalam w tym mleczno-karmelowym
smaku bez kalorii:)

> Cynamonowe tik-taki - sa na allegro w stalych dostawach :)

wow - to super, musze poszukac. a gdzie znajde cynamonowa paste do zebow
(amerykanska)?...

1. Data: 2003-12-31 12:43:27

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> wow - to super, musze poszukac. a gdzie znajde cynamonowa paste do zebow
> (amerykanska)?...
Jak znajdziesz goscia na allegro co sprzedaje roznosci cynamonowe to sie go
po prostu zapytaj - koles siedzi w USA i moze po prostu kupi Ci dodatkowo?
Widze ze mamy tego samego hysia :-)

Pozdrawiam
Magdalena

Gdzie jetes Magdaleno B. ?