pytanie do kobiet , ale nie tylko:)

61. Data: 2004-09-16 15:04:13

Temat: Re: pytanie do kobiet , ale nie tylko:)
Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spox, nie trzeb sie az tak przejmowac, pewnie ze "subtelnej zlosliwosci"
trzeba sie nauczyc ale
dla ludzi, mysle, ze dla wiekoszosci i tak sie licza intencje, a to wszystko
bieze sie
z tego ze cos sobie wyobrazamy odbierajac cos (tutaj czytajac) albo
rzeczywiscie
jest to ektrapolacja mysli przedmowcy, ktory jednak oficjalnie czego tam nie
pomyslal

ogolnie chodzi o to, zeby nie dac sie wyprowadzic z rownowagi, co nie zawsze
jest latwe,
jak ktos sie juz tego nauczy, to moze stosowac to do innych, czasem w ten
sposob
mozna sie wiele nauczyc o ludziach, a tak wogole, to zupelnie inaczej
wygladaja tego typu
dyskusje miedzy mezczyznami tylko, a miedzy kobietami tylko, i nawet faceci
sie latwiej
ogolnie daja wyprowadzic z rownowagi, dlatego funkcjonuje takie powiedzenie,
ze kobieta
umi cos o 180 stopni obrocic, ale w sumie spox i nie warto sie przejmowac

proxy

62. Data: 2004-09-16 15:19:45

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogolnie chodzi o to, zeby nie dac sie wyprowadzic z rownowagi, co nie
zawsze
> jest latwe,

W sumie dziwię się sama sobie, że tak się Duni świetnie udało. Raczej
opanowana Staruszka jestem......Zamiast przepraszać powinnam jej gratulować-
subtelnej- a jakże !!!!- złośliwości.
Ale ostatnio czytałam książkę o grzecznych dziewczynkach co to idą tam gdzie
chca i jasno dotarło do mnie, że zbyt często z uśmiechem wycieram ślinę,
którą ktoś mnie opluwa, zamiast reagować stanowczo.

Kaśka

63. Data: 2004-09-16 20:42:31

Od: "Adiola" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gagatka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ewa"
> dyskoteki
> >
> -----
> w klubach tak, ale dyskoteki odpadają
> pozdrawiam Gagatka

W klubach go-go zwlaszcza, hehe, moc emocji ;-PP
Adiola

64. Data: 2004-09-16 20:49:09

Od: "thuringwethil" <oliwia@_wytnij_.w3crew.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <E...@e...pl> wrote in message news:ciaba7$c5j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
dyskoteki
> ?
> - aby mąż (chłopak) średnio raz w tygodniu spotykal sie z kolegami w

Hmm uważam że to jak najbardziej normalne
czego nie mozna powiedzieć o stałym kiszeniu się
we własnym sosie.
Oczywiście to nie jest standard, wychodzimy
czasem osobno a czasem razem.

Nawet na wczasy zdarza nam się jechać osobno
bo kiedy np jadę do mamy to chcę z nią pobyc bez męża
i ponarzekac na facetów i połazić po sklepach
a kiedy mąż jedzie do przyjaciela do innego miasta to chce
pobyć z nim beze mnie i ponarzekać na baby i połazic
po knajpach.

Z doświadczenia wiem że jednymi z najpiękniejszych
chwil w związku są tęsknota za sobą, poczucie że szkoda
że męża nie ma, opowiadanie po powrocie jak było
i bardzo czułe powitania :o)))

Pozdrawiam
O.

65. Data: 2004-09-16 21:54:08

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" <p...@b...pl> wrote in message

> E tam! Ja, jeśli idę z kumplami w miejsce, gdzie można tańczyć (akurat nie
> na dyskoteki bo nie lubię tej muzyki a mamy w Sopocie góralską chatę, w
> której nawet szanty grają;-) tańczę z reguły sam (jak mnie poniesie;-).

to chyba logiczne, w calym ciagu tego absurdu ktory nam
opisujesz ;)))) skoro nad morzem jest goralska chata,
w ktorej spiewa sie czantymto chyba logicznym wydaje sie
samotny taniec! co jeszcze tam robi sie fajnego???

iwon(k)a

66. Data: 2004-09-16 22:11:11

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwon(k)a napisał:

> to chyba logiczne, w calym ciagu tego absurdu ktory nam
> opisujesz ;)))) skoro nad morzem jest goralska chata,
> w ktorej spiewa sie czantymto chyba logicznym wydaje sie
> samotny taniec! co jeszcze tam robi sie fajnego???

No kurde, zazdrościsz?
My sobie moglismy na plaży góralską Kolibę odpalić. Spróbuj w górach
podstawić Dar Pomorza.

Eulalka

PS. Kurcze - patriotyzm lokalny mi sie włączył ;)

67. Data: 2004-09-16 23:05:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> wrote in message

> No kurde, zazdrościsz?

ale czego?? to wlasnie chyba wy zadroscicie czegos czego nie
macie i posilkujecie sie chatammi goralskimi nad morzem ;))))

> My sobie moglismy na plaży góralską Kolibę odpalić. Spróbuj w górach podstawić Dar
Pomorza.

wlasnie o tym pisze ;))) nikt nie probuje nawet.
iwon(k)a

> PS. Kurcze - patriotyzm lokalny mi sie włączył ;)

ale po co??

68. Data: 2004-09-17 05:14:18

Od: "Gagatka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola"

> W klubach go-go zwlaszcza, hehe, moc emocji ;-PP
> Adiola

-----
klub go-go :) mi nie przeszkadza ;))))
Gagatka

69. Data: 2004-09-17 05:30:12

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mam nic do powiedzenia w bieżącym temacie, zatem podzielę się
z Tobą Iwon(k)a, spowodowaną tym faktem frustracją:
>... co jeszcze tam robi sie fajnego???

Opowiedziałbym Ci o gwiazdach na plaży przy góralskiej chacie... ale pewnie
napiszesz, że tam niehigienicznie jest.

puchaty

70. Data: 2004-09-17 05:47:42

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chca i jasno dotarło do mnie, że zbyt często z uśmiechem wycieram ślinę,
> którą ktoś mnie opluwa, zamiast reagować stanowczo.

W tej ksiązce grzeczne dziewczynki idą do nieba. Niegrzeczne idą tam gdzie
chcą...

Dlatego nie wycieraj śliny, tylko stań się niegrzeczna, jeśli chcesz iść tam
gdzie chcesz, a nie pociąga Cię niebo.

Monika

spam, ale potrzebny- Uratujmy dziecko
Zastrzelić babcię ? (długie)
jak pomóc córce po śmierci bliskiego kolegi
Matka mojego kolegi pije
grupa bezpłodność