pytanie do mężatek

211. Data: 2004-09-20 20:41:18

Temat: Re: pytanie do mężatek
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roch Dz." <r...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cincoc$fke$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Kasiatoya" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> ;)))
> oczywiscie
> mineta tez zdrada
>
> zdradzil mnie bo pomyslal przez chwile o innej
> dla mnie to tez duza zdrada

a skad wiesz czy pomyslal? powiedzial ci?
hmmm....
skad wiesz ze on nie mysli o innych tylko ci o tym nie mowi?

kasiatoya

212. Data: 2004-09-20 20:42:23

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a skad wiesz czy pomyslal? powiedzial ci?
> hmmm....
> skad wiesz ze on nie mysli o innych tylko ci o tym nie mowi?

nigdy nie bede pewna
ale akurat o tym mi powiedzial
wiec mam nadzieje ze mi o tym, nastepnym razem tez powie
a jak nie to zdradzi fiyzcnie predzej czy pozniej

213. Data: 2004-09-20 20:42:33

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasiatoya" <k...@g...pl> skrev i meddelandet
> a skad wiesz czy pomyslal? powiedzial ci?
> hmmm....
> skad wiesz ze on nie mysli o innych tylko ci o tym nie mowi?

Zestaw podstawowy: pas cnoty, wykrywacz mysli, klapki na oczy (zeby nie
patrzyl w inna strone).
Zestaw dodatkowy: poradnik myslenia "tak jak ja", slownik wyrazow
wulgarnych, kibel, lornetka (do podgladania znajomych i ich kochankow),
komputer.

--
sveana

214. Data: 2004-09-20 20:43:28

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Roch Dz." <r...@i...pl> skrev i meddelandet

> mam inne zdanie na ten tema

Wierze.

--
sveana

215. Data: 2004-09-20 20:47:14

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale nie zmienisz ludzkiej (meskiej i kobiecej natury), nawet na sile
> rownouprawnienei jasne, ale nie jesli chodzi o szmacenie sie
> facet wiadowmo, wiekszosc to szmaty, ale kobiety moim zdaniem nie powiiny
> tak sie zachowywac
> troche szcunku dla siebie
> przede wszystkim

no wlasnie nie rozumiem dlaczego kobiety musza sie szanowac a mezczyzni nie?
i jakie sa te roznice w naturze?
bo jak juz napisalam czlowiek jest istota sexualna niezaleznie od plci i
taka wlasnie jest jego natura

tak bardzo przywiazalas sie do stereotypow ze az mi cie szkoda

> wcale nie laskawszyxcch ;), wiem ze faceci to dziwki
> po prostu zawsze myslalam ze chociaz kobiety siebie szanuja...

czujesz sie lepsza od mezczyzn bedac kobieta? w tym sensie ze ty panujesz
nad swoja sexualnoscia a oni nie?
uwazasz ze stlumienie popedow i instynktow to oznaka szacunku dla wlasnej
osoby?

kasiatoya

216. Data: 2004-09-20 20:49:28

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> on mnie za bardzo kocha zeby mnie ponownie zdradzic
> zreszta szukalam kogos kto mysli bardzo podobnie do mnie
> wiec sanma wyciagnij sobie wnioski

wiesz...
wnioski sa takie ze niby mysli podobnie ale zdradzil...
teraz idac twoim tokiem rozumowania tylko czekac az zrobi to po raz drugi i
kolejny...

kasiatoya

217. Data: 2004-09-20 21:03:17

Od: "Crony" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a nie zauwazyles ze moralnosc sie zmienia na przestrzeni wiekow???

> jestem pewna ze przez swoja krotkowzrocznosc i pojscie po lini
najmnijeszego
> oporu bardzo czesto sie mylisz w tych wyrokach

> mysle ze jesli twoj swiat jest czarno bialy to jest jednoczesnie bardzo
> ubogi bo jakze latwo w nim kogos skreslic - bo jest zly...

Przepraszam, ale chyba kompletnie nie zrozumiałaś tego co pisałem, skoro w
ten sposób interpretujesz moje słowa.Może to moja wina - byc może nie dość
jasno wyjaśniłem mój punkt widzenia - ale już mi się nie chce za bardzo
kolejny raz mówić o tym samym, więc poprzestanę na tym co do tej pory
powiedziałem w poprzednich postach ....
Krótkowzroczność? pójście po linii najmniejszego oporu?skreślanie ludzi? -
nie wiem na jakiej podstawie przyszły Ci takie hasła do głowy....chyba się
po prostu nie dogadamy....
Dobranoc
Crony

218. Data: 2004-09-20 21:52:47

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
wiadomości news:cinfbr$sdv$1@news.onet.pl...

> [...]
> Zestaw dodatkowy: poradnik myslenia "tak jak ja", slownik wyrazow
> wulgarnych, kibel, lornetka (do podgladania znajomych i ich kochankow),

nie przesadzajmy

219. Data: 2004-09-20 21:56:50

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
> wiadomości news:cinfbr$sdv$1@news.onet.pl...

> nie przesadzajmy

sek w tym ze ona zdaje sie nie przesadza...

kasiatoya

220. Data: 2004-09-21 04:38:42

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Crony" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jasno wyjaśniłem mój punkt widzenia - ale już mi się nie chce za bardzo
> kolejny raz mówić o tym samym, więc poprzestanę na tym co do tej pory

Sprytnym zabiegie oratorskim były wrzucenie do jednego worka
zdarzeń w których łatwo odróżnic białe od czarnego.

Jednak w przypadku kłopotów natury emocjonalnej pary
nie można tak łatwo ferować wyroki.

> Krótkowzroczność? pójście po linii najmniejszego oporu?skreślanie ludzi? -
> nie wiem na jakiej podstawie przyszły Ci takie hasła do głowy....chyba się
> po prostu nie dogadamy....

Na podstawie Twoich postów, zresztą pogląd Katarzyny jest zgodny z moim.

Jacek

Nagość w rodzine .
kary cielesne - wyniki badan
nie przejmuj si