pytanie do mężatek

21. Data: 2004-09-19 19:39:47

Temat: Re: pytanie do mężatek
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dzikon napisał:

> ja nic niwe mam do ludzi ktorzy maja wielu partnerow
> trudno
> czasami tak w zyciu wyjdzie
> dziwie sie tylko ze sa takie glupie idiotki lub idioci ktorzy bedac z kims
> puszczaja sie z innym

A to o tym pisałaś?
A mnie się wydawało że:

"moim zdaniem kobieta nie powinna miec w zyciu wiekszej ilosci mezczyzn niz
jeden, gora 2, bo jesli ma wiecej, to wiadomo jaka to kobieta, po prostu
latwa."

W życiu można wyjść za mąż - rozwieść się, bynajmniej nie z własnej
winy, wyjść za mąż drugi raz, zostać wdową i... już wg Twoich kategorii
stać się dziwką.

Głupia jesteś jak but i szokuje mnie jakim cudem takich głupoli na
studia wpuszczają teraz :(

Eulalka

22. Data: 2004-09-19 19:42:58

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Roch Dzikon" <r...@p...fm> skrev i meddelandet
> [...]
> czasami tak w zyciu wyjdzie
> dziwie sie tylko ze sa takie glupie idiotki lub idioci ktorzy bedac z kims

A ja sie dziwie, ze taki ktos, taki swiety jak Ty, ma dziecko bez slubu. Czy
na pewno jest to dziecko Twojego narzeczonego? I czemu nie wzial on z Toba
slubu przed skonsumowaniem zwiazku? Uwazam, ze to skandal :-))))

--
sveana, odsylajaca zainteresowanych do google - groups (search:"Roch Dzikon"
<r...@p...fm>)

23. Data: 2004-09-19 19:49:08

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik =sve@na= napisał:

> Eulalko, tego nie napisala Kasiatoya...

Podpięło się pod Kasiatoya :(
Sorki.
Ale wiadomo kto tu jest głupolem, no nie?

Eulalka

24. Data: 2004-09-19 19:51:26

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem święta całe szczęście
tylko nie lubie kobiet ktore pozwalaja kazdemu sie w sobie spuszczac
az mi sie rzygac chce

25. Data: 2004-09-19 19:53:02

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps; a slubu nie wzial bo nie chcialam
z tego wzgledu ze mnie zdradzil
dlatego nie trawie jak ktos sie z kims wiaze a skacze na bok

i dlatego wiem ze drugiej osobie jest tridno zaufac po zdradzie

26. Data: 2004-09-19 19:54:22

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

niech sie wypowie jakis mezczyzna, co sadzi o kobiecie gdy go zdradzi

27. Data: 2004-09-19 19:57:51

Od: "Roch Dz." <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

i wiadomo jak wszystkie grupowiczki sie szanuja

28. Data: 2004-09-19 19:58:57

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Roch Dz." <r...@i...pl> skrev i meddelandet
> ps; a slubu nie wzial bo nie chcialam
> z tego wzgledu ze mnie zdradzil

I nie czujesz do niego obrzydzenia? I nadal z nim jestes? To jak to sie ma
do tych 'piknych' teorii, ktore nam tu zaprezentowalas?

I rest my case.

--
sveana

29. Data: 2004-09-19 20:00:44

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@w...pl> skrev i meddelandet
> Ale wiadomo kto tu jest głupolem, no nie?

Od czasow krakowianki na psd jeszcze czegos takiego nie bylo - mniod po
prostu :-)
Nawet albert ma mniejsza wartosc rozrywkowa.

--
sveana

30. Data: 2004-09-19 20:01:45

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roch Dz. napisał:

> ps; a slubu nie wzial bo nie chcialam
> z tego wzgledu ze mnie zdradzil

Hm... czyli juz ich miałaś dwóch?
Przeje*, teraz się módl, by ten był wierny, bo co Ty bidulo zrobisz jak
i ten Cie opuści bokiem?
Trzeci się będzie w ciebie spuszczał?
No, chyba że mu wspaniałomyslnie wybaczyłaś i to wciąż ten sam. Nie jest
Ci niedobrze jak wiesz, że wczesniej był w innej? Mnie by było.

Eulalka

Nagość w rodzine .
kary cielesne - wyniki badan
nie przejmuj si