pytanie do mężatek c.d.

51. Data: 2004-09-27 05:56:43

Temat: Re: pytanie do mężatek c.d.
Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiatoya" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cj754h$jok$1@inews.gazeta.pl...> > >

> człowiekowi.

> tak szybko mu przyklasnelas ciekawe czy uwaznie przeczytalas posty...

Oczywiście, że tak. Grzech pisze o sobie- prawdziwie i szczerze- Ty , ja i
inne osoby ocieramy się o podobne sytuacje ale nie przyżywamy ich. Celnie to
ocenił- On niedoświadczony a cała grupa doświadczonych w tym temacie. Nadal
gratuluję celnego i precyzyjnego komentarza.

Kaśka

52. Data: 2004-09-27 06:23:27

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Nadal
> gratuluję celnego i precyzyjnego komentarza.

w takim razie nie przeczytalas uwaznie bo ocenil wszystkie kobiety uzywajac
okreslenia "one - w domysle kobiety/zony" a nie "ona/moja zona"
bo to z nia jest doswiadczony a nie ze wszystkimi
i bede sie czepiala takich niesprawiedliwych uogolnien wlasnie dlatego ze sa
niesprawiedliwe i krzywdzace
nie podwazam jego doswiadczenia podwazam rozciaganie go na cala mase innych
kobiet

kasiatoya

53. Data: 2004-09-27 08:43:57

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sa
> niesprawiedliwe i krzywdzace
> nie podwazam jego doswiadczenia podwazam rozciaganie go na cala mase

Jakbyś przeczytała uważnie :)) to wiedziałabyś, że dyskutowałam o tym z
Margolą i nie chce mi się powtarzać. Może przeczytaj ...
Nie poczułam się obrażona ani dotknięta co zaprzecza twierdzeniu, że obraził
wszystkie kobiety. Ponadto uważam, że Grzech ma prawo do swojej opinii i ma
prawo ją wyrazić na grupie. Niechże posłuży to jako materiał do przemyślenia
a nie do obrażania... To w skrócie jakbyś jednak nie miała ochoty czytać
dyskusji.

Pozdrawiam
Kaśka

54. Data: 2004-09-27 09:05:01

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przemyślenia
> a nie do obrażania... To w skrócie jakbyś jednak nie miała ochoty czytać

tak wiem ze wdalyscie sie w dluga i zupelnie niepotrzebna dyskusje
chodzi mi tylko o nie uzywanie liczby mnogiej jesli pisze sie o
doswiadczeniach z jedna osoba
ot i tyle
inaczej jest to zwykle klamstwo

nie wiem dlaczego uczepilas sie tego ze nie pozwalam mu na pisanie o swoich
doswiadczeniach

jeszcze raz podkresle ze chodzi mi o zastosowanie liczby mnogiej tam gdzie
jej byc nie powinno
nie wszyscy sa tacy jak ty i ktos moze sie jednak poczuc dotniety...

kasiatoya

55. Data: 2004-09-27 09:22:22

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chodzi mi tylko o nie uzywanie liczby mnogiej jesli pisze sie o
> doswiadczeniach z jedna osoba
> ot i tyle
> inaczej jest to zwykle klamstwo

Ok. zgadzam się z Twoim punktem widzenia. Natomiast nie wiem czy moje
dyskusje z Margolą nie były niepotrzebne. Dla mnie były ciekawa i
pouczająca.
Nie uważasz, że pisząc iż była ona niepotrzebna uogólniasz - tak jak
Grzech...

> jej byc nie powinno
> nie wszyscy sa tacy jak ty i ktos moze sie jednak poczuc dotniety...

Tak- to jest szczera prawda- ale czy i Ty nie używasz liczby mnogiej tam
gdzie jej byc nie powinno? Ja używam niespecjalnie i niecelowo ale zdarza mi
się to- i chyba wszystkim Grupowiczom a tego co zauważyłam. Po co o to się
czepiac skoro wszyscy to robimy?

Kaśka

56. Data: 2004-09-27 09:37:29

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pouczająca.
> Nie uważasz, że pisząc iż była ona niepotrzebna uogólniasz - tak jak

uwazam ze byla niepotrzebna odnosnie tej jednej konkretnej sprawy uzywania
l.mn.
jesli wam sprawila przyjemnosc i wujasnilyscie sobie pare rzeczy to ok

> Tak- to jest szczera prawda- ale czy i Ty nie używasz liczby mnogiej tam
> gdzie jej byc nie powinno?

staram sie tego nie robic
a jesli cos takiego mi sie zdarzylo to tez chcialabym zeby zwrocono mi uwage
zebym mogla sprostowac

> Po co o to się
> czepiac skoro wszyscy to robimy?

po to ze uogolnienia bardzo wypaczaja obraz sprawy
rownie dobrze mozna napisac
- wszystkie kobiety to glupie wredne dziwki - majac na mysli jedna konkretna
bedzie to przegiecie? - dla mnie bedzie i nie dlatego ze kwestionuje
doswiadczenie czlowieka ktory by to napisal

czasami nie warto robic tego co roba wszyscy

kasiatoya

57. Data: 2004-09-27 10:03:10

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> staram sie tego nie robic

Każdy się stara.

> a jesli cos takiego mi sie zdarzylo to tez chcialabym zeby zwrocono mi
uwage
> zebym mogla sprostowac

Jeśli tego właśnie chcesz to możesz chyba liczyć na Grupe i na mnie
osobiście również.

> [...]
> bedzie to przegiecie? - dla mnie bedzie i nie dlatego ze kwestionuje
> doswiadczenie czlowieka ktory by to napisal

Ja to się trzymam zdania, że głupi uwierzy we wszystko co powiedzą a mądry i
tak wie o co chodzi.
Moim zdaniem Grzech nie uważa wszystkich kobiet za głupie, wredne i
zdradliwe choć napisał to co napisał. Nie sądzę aby przy okazji wysyłąnia
postu na grupę przeprowadzał analizę słowotwórczą, gramatyczną i rzeczową
zdania. Powiedział to tak jakby powiedział przyjacielowi, prosto w oczy- i
nawet to uogólnienie jest w tym kontekście czymś naturalnym. Gdyby użył
sztucznego, pseudonaukowego języka mogłoby to go narazić na zarzuty o
uogólnianie- ale nie zrobił tego i moim zdaniem nie zasłużył sobie na żadne
uwagi co do stylu wypowiedzi.

> czasami nie warto robic tego co roba wszyscy

Zgadzam się nie warto. Ale warto być naturalnym, normalnym, nie grać nikogo,
być szczerym i mówić z głebi serca i prawdziwie nawet jeśli czasem dokonuje
się uogólnień. A to niestety rzadkość i w życiu i na tej liście

Kaśka

58. Data: 2004-09-27 10:16:45

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postu na grupę przeprowadzał analizę słowotwórczą, gramatyczną i rzeczową

Nie bardzo rozumiem tego co napisałaś. Skąd mamy wiedzieć co piszący myśli,
przecież nie widzimy jego. Warto więc pisząc zastanowić się
czy chcemy aby nasze słowa zabrzmiały tak a nie inaczej.

> Powiedział to tak jakby powiedział przyjacielowi, prosto w oczy- i
> nawet to uogólnienie jest w tym kontekście czymś naturalnym.

Nie zazdroszczę mu, żyć z takim poczuciem jest bardzo ciężko.
Moim zdaniem jednak przyjaciel powiedziałby mu to co pisze Kasiatoya.
Nie można mieć takiego zdania o wszytskich kobietach.
Należy wierzyć w miłość.

> [...]
> sztucznego, pseudonaukowego języka mogłoby to go narazić na zarzuty o
> uogólnianie- ale nie zrobił tego i moim zdaniem nie zasłużył sobie na

Oczywiście że zasłużył i wcale nie chodzi tu o styl języka tylko o treść
jego postu.

> [...]
dokonuje
> się uogólnień. A to niestety rzadkość i w życiu i na tej liście

Warto też słuchać co mówią inni bo może moga do naszego wnieść powiew
świeżego spojrzenia.

Jacek

59. Data: 2004-09-27 10:18:50

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie bardzo rozumiem tego co napisałaś.

Tak Jacku- jestem absolutnie pewna, że Ty nie zrozumiesz tego co chcę
przekazać. No cóż :((

Kaśka

60. Data: 2004-09-27 10:34:29

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> rzeczową

> Tak Jacku- jestem absolutnie pewna, że Ty nie zrozumiesz tego co chcę
> przekazać. No cóż :((

Też mi przykro

Jacek

"ta trzecia"