pytanie do neurologa/okulisty

11. Data: 2005-12-17 18:44:53

Temat: Re: pytanie do neurologa/okulisty
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> okulistycznie nie mam sie do czego wypowiedziec, nie znajduje w opisie
> patologii, ktora mialaby z nia zwiazek.
>
> pozdr.
>
> casus
>
> Dziękuję bardzo zaq odpowiedź ! Proszę mi powiedzieć jeszcze czy duża
nadwzroczność plus 7 oraz astygmatyzm i zez od urodzenia może mieć coś z tym
wspólnego oraz codzienna praca przy komputerze ?
Dzięki z góry za wyrozumiałość
aha noszę okulary plus 4 i cylinder 0,5 i 3,75 ale cyli8ndra drugiego nie
pamiętam

12. Data: 2005-12-17 20:52:25

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzięki z góry za wyrozumiałość
> aha noszę okulary plus 4 i cylinder 0,5 i 3,75 ale cyli8ndra drugiego nie

Tak. Wysoka nadwzrocznosc, astygmatyzm i zez (z prawdopodobienstwem
niedowidzenia jednego oka) moga powodowac uczucie dwojenia.

pozdr.

casus

Odstawienie leku z grupy benzodiazepin
przechowywanie kału do badania