przechowywanie kału do badania

1. Data: 2005-12-09 06:41:16

Temat: przechowywanie kału do badania
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

pobrałam właśnie dziecku próbke kału do badania na lamblie , ale do
laboratorium będe mogła odwieźć ją dopiero po południu , próbka
umieszczona jest w sterylnym pojemniczku ,
czy moge ja tyle czasu przechowywać ?
jeśli tak to w jakich warunkach - w temp. pokojowej czy może w lodówce ?

dziękuje i pozdr
Magda

2. Data: 2005-12-09 07:00:23

Temat: Re: przechowywanie kału do badania
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czy moge ja tyle czasu przechowywać ?
> jeśli tak to w jakich warunkach - w temp. pokojowej czy może w lodówce ?

Do woreczka i do ... lodowki.
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

3. Data: 2005-12-09 18:12:45

Temat: Odp: przechowywanie kału do badania
Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lamblie, ich cysty giną w ciągu kilku-kilkunastu minut po opuszczeniu ciała
człowieka.Twoje działanie jest bez sensu.Zrób lepiej test elektroniczny na
wszystkie parazyty w organizmie.To znacznie prostsze i znasz wszystkie
zagrożenia w organizmie.
Gdzie mieszkasz ?
NLD
Użytkownik Meg <m...@N...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dnb8q4$3kb$...@o...futuro.pl...

4. Data: 2005-12-10 11:32:29

Temat: Re: Odp: przechowywanie kału do badania
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Fri, 9 Dec 2005 19:12:45 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako nasze zdrowie, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Lamblie, ich cysty giną w ciągu kilku-kilkunastu minut po opuszczeniu ciała
> człowieka.

Rewelacja - to w jaki sposob tak latwo sie nimi zarazic, nie mowiac o
mozliwosci diagnozowania podczas badania parazytologicznego?
Co wiecej - jakim cudem ten gatunek nie wyginal? ;)
Toz to najmniej przystosowany do przezycia gatunek pasozyta o jakim
slyszalam ;) - co ciekawe jednoczesnie jeden z bardziej rozpowszechninych
;)

>Twoje działanie jest bez sensu.Zrób lepiej test elektroniczny na
> wszystkie parazyty w organizmie.To znacznie prostsze i znasz wszystkie
> zagrożenia w organizmie.

O nie - znowu lecznica 4 Lapy????

Gwoli wyjasnienia dla innych uzytkownikow grupy - podobne rady przez jakis
czas pojawialy sie na grupach zwierzecych - wszystkie choroby byly
klasyfikowane do leczenia w lecznicy 4 lapy ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

5. Data: 2005-12-10 11:57:31

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-12-10, La Luna <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> czas pojawialy sie na grupach zwierzecych - wszystkie choroby byly
> klasyfikowane do leczenia w lecznicy 4 lapy ;)

Tu tez taki przypadek byl.

Niejaki Istvan w kwietniu tego roku pisal obojetnie jakie byly obiawy
ze to wina candidi i ze mozna to wyleczyc w polecanym przez
niego gabinecie medycyny natrualnej.

O, google tego kretynstwa troche przechowuje:
http://groups.google.pl/groups?q=author%3Aistvan+nat
uralnej&qt_s=Szukaj

A swoja droga mam nadzieje ze po takiej antyreklamie zbankrutowali.

6. Data: 2005-12-10 12:29:54

Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, google tego kretynstwa troche przechowuje:
> http://groups.google.pl/groups?q=author%3Aistvan+nat
uralnej&qt_s=Szukaj

O shi#%#$ ile tego jest xD

7. Data: 2005-12-10 12:33:37

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 10 Dec 2005 11:57:31 +0000 (UTC) wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Tomasz Roskal, a

Tak, tak - pamietam ;)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło
http://republika.pl/kocia_stronka/

rajstopy przeciwzylakowe
Chirurgia Oka [INFO]
efekt zylakow - problemy skorne?
hematologia
Wytycznych Resuscytacji Krążeniowo-Oddechowej 2005