pytanie do psychiatrow

1. Data: 2003-08-14 10:34:36

Temat: pytanie do psychiatrow
Od: "SH" <s...@u...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mozna okreslic zespol chorobowy:
1. maniakalne zainteresowanie tylko sportem,
a jednoczesnie
2. brak uczuc (np. milosci do drugiej osoby,)

Pozdrowienia
SH

2. Data: 2003-08-14 23:26:00

Temat: Re: pytanie do psychiatrow
Od: Tomek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Aug 2003 12:34:36 +0200, "SH" <s...@u...bielsko.pl>
wrote:

>Jak mozna okreslic zespol chorobowy:
>1. maniakalne zainteresowanie tylko sportem,
> a jednoczesnie
>2. brak uczuc (np. milosci do drugiej osoby,)

witam, to sa po prostu kompleksy, jesli to facet to:
jesli nie bede najlepszy nikt mnie nie zechce, (lub jeszcze gorzej,
wszyscy mnie beda chcieli)
jesli to kobieta, to: jestem za gruba"

oczywiscie jest to iluzja, bo czlowiek dopiero jak zyje w zgodzie z
samym soba moze budowac zwiazki, ale to niestety dziala, w zwiazku z
tym ze takie osoby nie wierza ze moga byc atrakcyjne, same nie sa w
stanie zaakceptowac nikogo, za wyjatkiem idoli z mtv, to tak ogolenie,
pozdrawiam,
psycholog dyzurny, Tomek

3. Data: 2003-08-17 11:49:14

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

SH wrote:
> [...]
> 1. maniakalne zainteresowanie tylko sportem,
> a jednoczesnie
> 2. brak uczuc (np. milosci do drugiej osoby,)

Witam!
Ten nietypowy zespól objawów, chociaż rzadki to jednak czasem występuje.
Jedyna nazwa takiego zespołu, która przychodzi mi obecnie na myśl to:
FIXUM DYRDUM.
Serdecznie pozdrawiam,

--
Blue Master