pytanie do wlascicieli szczoteczki do zebow Braun D17.525 (Oral-B 7500)

1. Data: 2005-05-01 13:17:33

Temat: pytanie do wlascicieli szczoteczki do zebow Braun D17.525 (Oral-B 7500)
Od: Solos <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wlasnie nabylem szczoteczke Braun Proffesional Care D17.525 (Oral-B
7500). Mam pytanie dotyczace timera w tym modelu. U mnie timer co 30
sekund zatrzymuje dwa razy na chwilke ruchy szczoteczki a po 2 minutach
zatrzymuje chyba 4 razy. Czy szczoteczka nie powinna wydawac takze
krotkiego sygnalu dzwiekowego? W instrukcji nie jest to jasno napisane.
Jest napisane, ze timer daje slyszalny i odczuwalny sygnal. I nie wiem
czy maja na mysli tylko zatrzymywanie ruchow szczoteczki na chwilke czy
ma tez byc sygnal dzwiekowy?

Solos
GG 3115539

2. Data: 2005-05-01 17:53:36

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 May 2005 15:17:33 +0200, Solos bulgocze:

> U mnie timer co 30 sekund zatrzymuje dwa razy na chwilke ruchy
> szczoteczki a po 2 minutach zatrzymuje chyba 4 razy. Czy szczoteczka
> nie powinna wydawac takze krotkiego sygnalu dzwiekowego?

Moja szczoteczka po dwóch minutach mówi miłym barytonem:
"jak za chwilę nie przestaniesz szczotkować, spiłujesz sobie
kły do dziąseł".

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-05-01 20:01:52

Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
u mnie tez tak robi jak u ciebie, wiec jest ok.

Pozdrawiam
Baska

placenta na włosy-szkodliwe?
interp.wyników