pytanie laika

1. Data: 2008-04-22 14:00:07

Temat: pytanie laika
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam ochotę zakraść od sąsiadki zaszczepki Hedery (ponoć kradzione najlepsze)
ale lepiej włożyć do ukorzeniacza a potem do ziemi odrazu czy lepiej do
wody aż wypuści korzenie? Chciałabym aby się ładnie przyjęła i najlepiej
szybko.
Jolka

2. Data: 2008-04-22 14:29:16

Temat: Re: pytanie laika
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale  lepiej włożyć do ukorzeniacza a potem do ziemi odrazu czy lepiej do
> wody aż wypuści korzenie? Chciałabym aby się ładnie przyjęła i najlepiej

Ukradnij w sklepie, będzie już z korzeniami i w doniczce.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2008-04-22 15:08:07

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ukradnij w sklepie, będzie już z korzeniami i w doniczce.
> Pozdrawiam.Mirzan
A po co mam kupować w sklepie jak sąsiadka ma obsadzony hederą cały płot?
Myslałam żeby na balkonie sobie ją zainstalować mam już winobluszcz to może
byc i hedera.
Jolka

4. Data: 2008-04-22 15:18:25

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co mam kupować w sklepie jak sąsiadka ma obsadzony hederą cały płot?

A kto Cię namawia do kupowania w sklepie?
Pozdrawiam.Mirzan

5. Data: 2008-04-22 17:28:53

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ale lepiej włożyć do ukorzeniacza a potem do ziemi odrazu czy lepiej do
> wody aż wypuści korzenie? Chciałabym aby się ładnie przyjęła i najlepiej

Znajdź takie kawałki, które już mają korzenie przybyszowe i możesz od razu
do ziemi. A w ogóle to poproś sąsiadkę, na pewno da, zamiast z góry to coś
od ziemi już z gotowymi korzeniami :)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2008-04-22 18:17:42

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolka pisze:
> Witam!
> Mam ochotę zakraść od sąsiadki zaszczepki Hedery (ponoć kradzione najlepsze)

Mnie kradzież nie rajcuje, ale są ludzie i.... :(

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2008-04-22 18:34:03

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> A kto Cię namawia do kupowania w sklepie?
> Pozdrawiam.Mirzan

Chyba Cię nawiedzę.
;-)
--
pozdr. Jerzy

8. Data: 2008-04-22 19:13:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba Cię nawiedzę.

Dlaczego? Przecież między spowiedzią a pielgrzymką trzeba się czymś zająć.
Najlepiej czymś szlachetnym.
Nawidzę Ciebie, ale traktuję nieufnie.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2008-04-22 19:28:40

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Dlaczego? Przecież między spowiedzią a pielgrzymką trzeba się czymś zająć.
> Najlepiej czymś szlachetnym.
> Nawidzę Ciebie, ale traktuję *nieufnie*.
> Pozdrawiam.Mirzan

Widzę małą sprzeczność z poprzednią wypowiedzią!
;-)
--
pozdr. Jerzy

10. Data: 2008-04-22 19:58:26

Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie kradzież nie rajcuje, ale są ludzie i.... :(

No i złodzieje chciałaś powiedzieć!
Mnie to nie wzrusza, bluszczykowi nic się stanie, a ja mam radochę!
Dzięki za wszystkie rady postaram się cos tam wypatrzyć.
Jolka

stipa ?
Winorośla i inne
Hebe... przycinać??