pytanie na sniadanie

11. Data: 2011-04-04 10:22:23

Temat: Re: pytanie na sniadanie
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:inc5gt$v1$1@news.onet.pl...

> Ooo, a nie zdarzyło Ci się nigdy.... zrobić coś tragicznie głupiego, co
> okazywało się po pewnym czasie strzałem w dziesiątkę?

Wszystko jest strzalem w dziesiatke, kwestia tylko czy doczekamy ;-)

12. Data: 2011-04-04 10:32:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Apr 2011 12:11:59 +0200, Vilar napisał(a):

> Boję się głupoty ciemnej, zaciętej, wymachującej pięściami.
> Lubię głupotę radosną, z trawką w zębach i pogwizdywaniem. Głupotę
> wynikającą z braku przemyśleń, bo głowa pusta i lekka.

Pewnie dlatego głosowałaś na Komorowskiego.

13. Data: 2011-04-04 10:34:54

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie dlatego głosowałaś na Komorowskiego.

Bardzo ciekawy wniosek Ixi, barrrrdzo.
Już mam gratulować, czy wysilisz się jeszcze trochę?

(powyższe ma dać Ci powód do tej agresji, którą przejawiasz wyłącznie wtedy,
kiedy zostaniesz sprowokowana).

MK

14. Data: 2011-04-04 10:42:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupota polega na czymś innym niż bystrość i tępota umysłowa.

Jesli mądrość wynika z preferowania takich działań, które są
optymalne pod względem korzyści dla ciebie i twojego otoczenia,
to głupota jest tego odwrotnością.

Czyli głupota to upodobanie do takich działań, które są najmniej
korzystne dla otoczenia, a w konsekwencji również dla ciebie,
nawet jeśli wydaje ci się, że sama odnosisz w ten sposób jakąś
korzyść.

Głupota zatem ze swojej definicji dotyczy osób oraz działań
pozbawionych wszelkich znamion inteligencji społecznej.
Czyli jest to tępota, ale tępota społeczna.

Czy jest więc związana z tępotą umysłową?
Bywa, ale wcale nie musi.
W rzeczywistości wielu potwornych głupców wykazuje całkiem
nienajgorszą bystrość umysłową.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

I szlag mnie trafil, bo nie wiem, jak te tak zwana,
ogolnie rzecz biorac, glupote mam zdefiniowac.

No kurcze, jaka ja glupia... przeca wiki wie.

Polecam calosc.
http://pl.wikipedia.org/wiki/G%C5%82upota

Głupota - niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości,
nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-
skutkowych, przewidywania i kojarzenia.
Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub
nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia,
dążnością do ekspansji.

15. Data: 2011-04-04 11:08:15

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-04 12:32, Ikselka pisze:

> Pewnie dlatego głosowałaś na Komorowskiego.

To chyba raczej Stalki i Paulina?
Przynajmniej gonia zawziecie gajowego i mnoza sie jak kroliki.

16. Data: 2011-04-04 11:12:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Apr 2011 12:34:54 +0200, Vilar napisał(a):

> Bardzo ciekawy wniosek Ixi, barrrrdzo.
> Już mam gratulować, czy wysilisz się jeszcze trochę?
>
> (powyższe ma dać Ci powód do tej agresji, którą przejawiasz wyłącznie wtedy,
> kiedy zostaniesz sprowokowana).

Bo ja nie lubię ŻADNEJ głupoty.

17. Data: 2011-04-04 11:16:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 12:11, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Ooo, a nie zdarzyło Ci się nigdy.... zrobić coś tragicznie głupiego, co
> okazywało się po pewnym czasie strzałem w dziesiątkę?

Niee, zawsze bylam _tragicznie_ rozsadna.
Dopiero na starosc mi przeszlo ;)

> Poza tym głupota twórcza bywa.
> Bo wszystko rozbija się o definicję.....

O wlasnie.

> Boję się głupoty ciemnej, zaciętej, wymachującej pięściami.

Ona walczy o swoje racje.
Ktorych my mozemy nawet nie przeczuwac,
a co dopiero znac...

> Lubię głupotę radosną, z trawką w zębach i pogwizdywaniem. Głupotę
> wynikającą z braku przemyśleń, bo głowa pusta i lekka.

Nazwalabym to raczej oswobodzeniem
od dupereli egzystencjalnych.

I zawsze w takich momentach fikam sobie
koziolka. Jak najbardziej realnie :)

18. Data: 2011-04-04 11:18:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Głupota teraz może być:
- wycofana, lub wojująca,
- osamotniona (osierocona), lub wspierana przez "lobby" innych głupców,
- nieporadna, lub zaradna,
- miętka, lub tfarda,
- sympatyczna, lub odrażajaca,
- rozhachana, lub ponura,
- pospolita, lub niepospolita,
- itd...

Głupota może mieć różne oblicza, ale zawsze jest to ta sama głupota,
zacięta i niezmiennie na krótkich, koslawych nóżkach.

--
CB

19. Data: 2011-04-04 13:13:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko jest strzalem w dziesiatke, kwestia tylko czy doczekamy ;-)

O jaaa.... Jesteś optymistą!
A wiesz, że nie podejrzewałam Cię o to?
(raczej chłodny pragmatyzm)

MK

20. Data: 2011-04-04 13:22:23

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

> Lubię głupotę radosną, z trawką w zębach i pogwizdywaniem. Głupotę
> wynikającą z braku przemyśleń, bo głowa pusta i lekka.

> [...]

____

Lubimy, cooo ????
I tego własnie Ci życzę :-)))).
Jak najczęściej.

MK

Dzieci Strefy Gazy - Dokument TVN24 dzisiaj o 12:20 (z cyklu Ewa Ewart poleca)
e: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Androgynia psychiczna
!!! BARDZO MIARODAJNY TEST NA MĘSKOŚĆ. UWAGA, NIE DLA NADWRAŻLIWYCH !!!
PARCHAWIEC