e: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)

1. Data: 2011-04-03 06:48:24

Temat: e: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
news:in86nu$k8$1@news.onet.pl...

> Twój zachwyt jako żywo przypomina mi radość ekshibicjonisty, wyskakującego
> zza krzaka przed grupkę spacerujących po parku kobiet.
> - "ach- prymitywne chamice, ale mi naubliżały. I takie podniecone"

Chironku, ekshibicjonista nie o ublizanie walczy. Ale oczywiscie na
potrzeby dyskusji znow sobie wyprodukowales rzeczywistosc.

2. Data: 2011-04-03 19:30:59

Temat: Re: e: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> Chironku,  ekshibicjonista nie o ublizanie walczy. Ale oczywiscie na
> potrzeby dyskusji znow sobie wyprodukowales rzeczywistosc.

powiedz mi kolego sympatyczny, za co chironek nie lubi kiwiko, bo ja
nie
w temacie a mam chec kogos sie dzis krwiscie czepnąć

3. Data: 2011-04-03 19:33:41

Temat: Re: Demony, Prawdziwy Horror (film dokumentalny)
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" napisał w wiadomości grup
0g2000yqk.googlegroups.com...

===========================

> [...]

nie
w temacie a mam chec kogos sie dzis krwiscie czepnąć

Gdybyś mnie nie splonkowała w sposób ostateczny- to mogła byś się mnie
czepiać. Poza tym Twój plonk jest nieważny- bo się od niego odwołałem, a Ty
w przepisowym terminie nie odpowiedziałaś. W związku więc z artykułem i
paragrafem- plonk nieważny
:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

4. Data: 2011-04-03 19:35:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> powiedz mi kolego sympatyczny, za co chironek nie lubi kiwiko, bo ja
> nie
> w temacie a mam chec kogos sie dzis krwiscie czepnąć

A dlaczego nie chciałaś zapytać, dlaczego kiwiko nie lubi Chirona?

5. Data: 2011-04-03 19:51:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

k.googlegroups.com...

===========================

>powiedz mi kolego sympatyczny, za co chironek nie lubi kiwiko, bo ja
>nie
>w temacie a mam chec kogos sie dzis krwiscie czepnąć

Chyba za usmiech, znaczy za "hi hi". A tak na powaznie, jest tu chyba kilka
osob, ktore po prostu slabo trawia jego infantylne manipulacje. Kiwiko nie
jest w czolowce, ale z jakiegos powodu wlasnie na nia glownie biadoli, mam
wrazenie, ze wyszukal sobie kogos kto najmniej bedzie kontrowal tym jekom. A
chiron potrzebuje jojczyc i meczyc, klasyczny przesladowany
psiowiec-kondominium-antysemita. Innymi slowy potrzebowal osoby odpowiednio
slabo zaangazoanej na grupie by moc sobie folgowac.

6. Data: 2011-04-03 19:56:42

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
e.net...

===========================

> [...]
> w temacie a mam chec kogos sie dzis krwiscie czepnąć

A dlaczego nie chciałaś zapytać, dlaczego kiwiko nie lubi Chirona?
Czytając tu wypowiedzi wielu użytkowników można odnieść wrażenie, że tak
jest (ja jej nie lubię). Generalnie sam się zastanawiam: zaczepki kiwiko-
przeze mnie niesprowokowane w żaden sposób- jakoś nie są komentowane przez
grupowiczów. Co ciekawe- przejrzałem też wypowiedzi kiwiko i Ghosta. Mimo,
że Ghosta miałem w kf od dawna- o czym wiedział- nakręcali się wzajemnie z
kiwiko tak, jakbym ja z nimi toczył jakąś kłótnię, nawtykali mi (oczywiście
nawet o tym nie miałem pojęcia- więc nie reagowałem),
i_nikt_z_grupy_poza_Paulinką_nie_dał_nawet_odczuć,_ż
e_coś_jest__nie_tak.
Skoro- mnie się czepiają- a nie ich, to na zimno rzecz biorąc są jedynie 2
możliwości:

1. Nie lubią mnie tak bardzo, że chcą mi dokopać za wszelką cenę

2. Ghosta i kiwiko uważają za takich nędznych durniów, takich
niepełnosprawnych umysłowo- że jakąkolwiek reakcję na ich chamstwo uważają
za dowalanie niepełnosprawnym.

Ja na poważnie nie widzę innych możliwości. Nawet o to pytałem Ewę

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2011-04-03 20:11:13

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

===========================

> [...]

--
> Innymi slowy potrzebowal osoby odpowiednio
> slabo zaangazoanej na grupie by moc sobie folgowac.

to sie raczej kupy nie trzyma, chiron jest za pyszalkowaty i ma sie za
zbyt
wielki autorytet w każdej dziedzinie zycia, by taka kiwiko miała
stanowic dla niego
dostatecznego rozmowce i odskocznie do dalszej egotycznej ipsacji.
mnie sie wydawalo(ale moge sie mylić) ze podobno zarzucil jej ze na
niego leci vrtualnie???

p. ciekawosc, to rzecz pierwsza w konflikcie, pokonfliktujmy sie zatem

8. Data: 2011-04-04 06:39:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...

> [...]

>niego leci vrtualnie???

>p. ciekawosc, to rzecz pierwsza w konflikcie, pokonfliktujmy sie zatem

Mylisz pojecia i sytuacje. To, ze chiron-sam-ałtorytet nie ma problemow
probowac dyskutowac z dowolnym rozmowca, to wiemy i widzimy, ze generujac na
predce rzeczywistosc, "daje rade" kazdemu (przynajmniej w jego wlasnych
oczach). Co innego jednak "dyskutawac"* a co innego jojczyc, jakim sie jest
biednym. Taka jest moja opinia.

*korekta: nie poprawiac

9. Data: 2011-04-04 07:58:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozszczepiona, wieloraka osobowość.

Jedna napierdala, druga płacze, że przecież została zaatakowana
i jest niewinna, trzecia szuka sprzymierzeńców, czwarta ma o wszystko
pretensję... itd.
Część z nich jest silnie skonfliktowana z innymi i wypierają się wzajemnie,
stąd niewiarygodne "zapominanie" o ~swoich poczynaniach.

Dużo zależy na kogo w danej sytuacji trafiasz.

Nie wiadomo która jest prawdziwym Chironem, chociaż w sumie
to każda nim jest.

--
CB

10. Data: 2011-04-04 10:10:58

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Kwi, 08:39, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

> [...]
> oczach).  Co innego jednak "dyskutawac"* a co innego jojczyc, jakim sie jest

tutaj sie musze zgodzis z vv: "kraw spije a dziurki nie zrobi", chiron
ma jakas wyjatkowa umiejetnosc, wyslizgac sie
ze wszystkiego co stawia go w zlym swietle, pokretna wlasna logika.
to ciekawe, bo
zastanawiam sie czy on tak ma naturalnie, czy jest to powodowane,ze
chce uchodzic
za naj w kazdym wzgledzie i nie moze zniesc bolu porachy w tym
wzgledzie.
a propos, czy ktos tu slyszal zeby chiron kiedys przyznal, ze w
jakiejs sprawie sie mylil - chocby kapkę ?
moze on nie zauwaza u siebie tego, ze jest taki irytujacy dla
otoczenia ta swoja autorytatywnoscia mniemaną, moze
dostrzeżenie tego sprawia mu jakis wewnetrzny bol z ktorym boi sie
skonfrontować, bo wszystko co bylo w nim "nie tak" wyparł przy pomocy
szmanow i innych...? no tak czy inaczej, jesli
wiekszosc mowi mu ze jest z nim cos nie tak, to powinien, chcieć
chociaż dociec sam dla siebie co.

ja osobiscie tak go postrzegam. nie sadze, ze jest zlym czlowiekiem,
on jest raczej tak "skrajnie dobry" za aż
nie do zniesienia w swiecie gdzie rzecz jasna nie ma ideałów.

Androgynia psychiczna
!!! BARDZO MIARODAJNY TEST NA MĘSKOŚĆ. UWAGA, NIE DLA NADWRAŻLIWYCH !!!
PARCHAWIEC
Ewolucjonisto: 'nie cudzołóż' !
Ciekawe czy pan prezes slyszal "Whiskey In The Jar"?